Κάτι για μενα

Πρώτα..
Πρώτα, ας μου επιτρέψει ο αναγνώστης να αυτοσυστηθώ
Κάποιοι με λένε περίεργο..
Οι φίλοι μου (Με τους παιδικούς μου έχω χαθεί και τους ψάχνω)  
Λιγοστοί
Δεν είναι σαν και 'μενα αλλά μου μοιάζουν
Με αφήνουν και τους αφήνω να υπάρχουν στις ζωές μας
Γνωστοί υπάρχουν άπειροι
Πολλοί με γνωρίζουν
Είναι αυτοί που σου χαμογελουν σου φωνάζουν από μακριά 
"Πώς εισαι? Όλα καλά? Χαθήκαμε"
Μονόλογο θέλουν να κάνουν, υποκρινόμενοι ότι έχουν κάτι να πουν
Άστους να χαίρονται 
Με αυτούς μπορεί να πιείς και κανενα καφέ 
Θα σου χτυπησουν την πλάτη με μια δήθεν συμπόνια 
και θα σου πουν εδώ είμαι, αν χρειαστείς κάτι..
Λίγοι σε καταλαβαίνουν
Ελάχιστοι σε νοιάζονται, πραγματικά 
Αυτους τους νιώθεις
Δεν χρειάζεται να τους πεις έλα 
Είναι διπλα σου ανά πάσα στιγμή 
Το άγγιγμα τους είναι ουσιαστικό και πραγματικό
όπως η ματιά τους και τα λόγια τους

Παλιότερα..
Οταν ήμουν σε νεαρή ηλικία κάπου στα 14, κατέτασσα
τον εαυτό "Αναρχικο" που αν και συμφωνώ με
τον βασικό πυρήνα των "Αναρχικων", δεν ήμουν
Αργότερα..
κατέταξα τον εαυτό μου μεταξύ των "Αριστερων" 
πάντως όχι των "Κουμουνιστων",ούτε κανενός άλλου πολιτικού σχηματισμού
Ήμουν έτσι "Αριστερός" γενικά κι αόριστα
Μετά..
Κατάλαβα οτι αυτό που είμαι δεν περιγράφεται
με καμία από τις υπάρχουσες πολιτικές ταμπέλες
Είμαι.. 
Θα έλεγα, "Υποστηριχτής των Αδυνάτων" και μάλιστα φανατικά

Δεν ανήκα και δεν
συμμετείχα σε καμία οργανωμένη.. 
περιθωριακή.. κομματική.. θεολογική.. μεταφυσική.. 
η άλλου είδους ομάδας η σέχτας
Τώρα..
Οσο έχω την υγεία μου και καποια φράγκα στην τσέπη
να μου φτάνουν για ότι θέλω, δεν έχω ανάγκη κανέναν
Δεν θέλω πολλά από τη ζωή μου
Συγκεκριμένα βασικά πράγματα για τα οποία κοπιάζω
όπως οι περισότεροι απο μας
Οι πολλοί δεν μου αρέσουν
Τους βαριέμαι και φαίνομαι σνομπ
Δεν είμαι σνομπ
Η μήπως..?
Εκλεκτικό θα το έθετα αλλά με διαφορετικό τρόπο από εκείνον της σνομπαρίας

Έχω πει άπειρες φορές και θα το ξαναπώ,
όσο άσχημο και αν ακούγεται σε κάποιους..
Οι άνθρωποι.. οι πολλοί.. δεν με ενδιαφέρουν
Αυτοί γεννήθηκαν για να είναι εργαλεία των υπολοίπων..
Γιατί αυτοί, οι πολλοί, είναι που δημιουργούν όλες αυτές 
τις ελαττωματικές κοινωνίες στις οποίες κάποιοι άλλοι 
που δεν κολλάνε προσπαθούν όπως όπως να στριμωχτουν
Αυτοί είναι η αιτία καθώς και οι άλλοι..
Οι "ξύπνιοι" που τους έκαναν να πιστεύουν ότι "αξίζουν"
για να τους κολακεύσουν και να τους χειριστούν στη συνέχεια
Καμαρώνει ο βλάκας Δημοκρατία.. Ισότητα.. Ελευθερία..
Μοχθεί και δουλεύει για τα δικαιώματα του
Και φτάνει μέχρι εκεί που του επιτρέπουν
Ρε μαλάκα, ποια ελευθερία?
Σε χειρίζονται και 'μεις οι υπόλοιποι πρέπει να υποστούμε
τους καρπούς της μαλακίας σου
Ωστόσο θα μου πεις, τι εσύ δηλαδή είσαι ο "ξύπνιος"?
Θα σου απαντήσω
 
Όχι
 Δεν είμαι ούτε λιγότερο, ούτε και περισσότερο έξυπνος από εσένα
Αλλά εγώ "ξύπνησα". Βγήκα από τον λήθαργο που μας σερβηρουν
Βγήκα από την σπηλιά, το τρελλάδικο που όλους μας κλείνουν,
για να μάθουμε να δεχόμαστε τα παράλογα της κοινωνίας μας ως λογικά
Γιατί τρελλοί είμαστε όλοι εμείς που επιτρέπουμε 
αυτούς τους αντικοινωνικούς και αντισυνταγματικούς θεσμούς
που μας δένουν τα χέρια

Πολιτισμός..
Πολιτισμό το λες εσύ αυτό?
Τον καταναλωτικό τρόπο που ζούμε σήμερα?
Καταστρέφοντας τον Πλανήτη?
Ναι, οκ, είμαι ελεύθερος να πω ότι μαλακία μου κατέβει
Σε Σενα..
Που δεν είσαι κάποιο υψηλά υφιστάμενο πρόσωπο
Σε Σενα που σαν και ‘μενα
Η ζωή μας δεν έχει καμιά ιδιαίτερη αξία
Αλλά ελεύθερος δεν είμαι να κάνω οτι θέλω
Και αν κάνω ότι θέλω οι "λογικοί" και οι "ξύπνιοι"
θα με κλείσουν είτε στη φυλακή είτε στο τρελάδικο
αφού θα ξαμολήσουν τα "κατοικίδια" τους να με φάνε
Αυτα
          morfeas

Αν για κάτι είμαι περήφανος στη ζωή μου
αυτό είναι ότι όποτε δόθηκε η ευκαιρία να βοηθήσω
είτε με άμεσο ή έμμεσο τρόπο το έκανα με μεγάλη μου χαρά
και χωρίς ίχνος ωφελιμισμού
γιατί αυτό έχει να κάνει με τη Συνείδησή μου
κι αυτή είναι κάτι που Δεν Ξεπουλιέται

ΥΓ. Με αυτά.. μ' εκείνα.. και με τ 'άλλα ξέφυγα από το θέμα
Μπορεί να είμαι ιδιοκτήτης του "Τίποτα"
ποτέ μου όμως
δεν ζήλεψα ποτέ κάποιον που "έχει"

1 σχόλιο:

  1. Είσαι υπέροχος..... Να ξεφεύγεις συχνότερα από το θέμα σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη