Σκεψεις Κλαιουσες κι Ανυπερασπιστες


Νυχτες οργιων σαν τοιχογραφιες Πομπηιας
Με φιληδονα βλεμματα ανδρεικελων
Ληξιπροθεσμοι Ανθρωποι

Αυτοπτες Μαρτυρες Θανατογεννησεων

Ραγιζουν οι πραγματικοτητες μεσα μου απο οραματα αλλων κοσμων
Που με κατακλυζουν
Απο ασυνορους ουρανους με αναποδραστες εναλλαγες

Οι εικονες ερχονται χωρις σειρα
Αποκαλυπτοντας τη δυσαρμονια της ζωης μου  

Ευτυχια Δυστυχια Χαρα Λυπη
Πονος Γαληνη Απογνωση 
και
Ξανα απ την αρχη 
Η Αγαπη Για Μια Γυναικα

Τα συναισθηματα κρυβονται απο την παραφροσυνη μου 
Βαθιες σκεψεις και ιδεες εχουν μπλοκαριστει απο τη συγχυση  
Δειλα ντροπαλα κι απροσεκτα συγκαλυπτονται απο αγριες αξιωσεις
Και παρανοια  

Λαβυρινθος οι Σκεψεις 
Και της Αριαδνης η κλωστη κομμενη
Σε ανωνυμα πληθη θα χασω και αποψε τις σκεψεις μου 

Χρονικη Ακινησια διερρηξε εξΟρυσσοντας τις Σκεψεις μου
Γραμμενες απο διεστραμμενο συγγραφεα με δυσαναγνωστα μηνυματα 
Μεσα απο κωδικες γραφης 

Μπορει και κανενας να μην πιασει το ακριβες σκεπτικο του συγγραφεα
Που χαμογελα με την οδυνη της απουσιας της 

Σε ενα δωματιο γεματο απο καταθλιψη
Να Αιμορραγει Ψυχικα Σωματικα 
κι
Εσωτερικα 
Παγιδευμενος Στο Δικο Του Μυαλο

Με
Σκεψεις Κλαιουσες κι Ανυπερασπιστες

Αυριο θα Ειναι μια Αλλη ιδα Μερα
morfeas
εκ μερους του παραφρονα λογιου
που
κατοικει μεσα μου

6 σχόλια:

  1. Χαχαχα πες στον παράφρονα λόγιο πως του περισσεύει το ταλέντο! Μπράβο ρε Μορφέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παρέα με τη μουσική σου απόλαυσα τις λέξεις..
    σε έναν χορό.. με μπροστάρη..χίλιες σκέψεις..

    καλό σου βράδυ Μορφέα!
    συνέχισε..να καταγράφεις..αναπνοές..
    μετράνε!

    καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η γραφή σου, ο τρόπος που εξωτερικεύεις τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου είναι μοναδικός! Αυτή η εναλλαγή εικόνων πάντα με αναφορά στα δικά σου "θέλω" και "νιώθω" έχουν πλεχτεί μοναδικά εδώ μέσα, Μορφέα μου! Εύγε!
    Το αύριο ίσως να είναι και ίδιο, ίσως όμως να επιφυλάσσει και καμιά έκπληξη! Ποτέ δεν ξέρεις!
    :-)
    *O παράφρων λόγιος εντός σου, είναι μεγάλο ταλέντο! Ακούς?!
    ;-)
    Καλό σου βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καιρό είχαμε να τα πούμε Μορφέα...λάτρεψα το κείμενο αλλά και τον τίτλο..καλό απόγευμα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μορφέα καλησπέρα και καλό μήνα!
    Ήρθα να σου γράψω εδώ ότι μπορείς να γράψεις για την γειτονιά σου, δεν υπάρχει πρόβλημα, είχα βάλει μια ημερομηνία λήξης, έτσι τυπικά. Όταν είναι έτοιμη, γράψε μου ένα σχόλιο εκεί που μου έγραψες και σήμερα. Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη