Κάποιες Αμαρτίες Μου

 Η Γεννηση ηταν η πρωτη μου αμαρτια: 
Eιμαι εδω με τη σιωπηρη  κραυγη μου

Η Ζωη ηταν η δευτερη αμαρτια μου: 

Απλα ζω στον κυκλο με τις εποχες της γεννησης
Τη ζωη τα γηρατεια και το θανατο 

Η Αγαπη ηταν η τριτη μου αμαρτια: 
Η πιο γλυκια απ'τις αμαρτιες μου

Η Αμφισβητηση ηταν η τεταρτη μου αμαρτίια: 

Εγειρει τις αμφιβολιες
Η Δημοκρατια προϋποθετει την αμφισβητηση και βασιζεται 
Στο Σεβασμο της Ελευθεριας και της Αξιοπρεπειας του Αλλου

Η Εξεγερση ηταν η πεμπτη αμαρτια μου: 

Με τους δικους μου κανονες που αρνουνται να υπακουσουν

Η "Αλαζονείια" ηταν η εκτη αμαρτια μου:

Κι αυτη στη λιστα μου με τις αμαρτιες..
Να πιστευω οτι εμαθα στην ομιχλη της ζωης

Θα εξακολουθω να εχω πολλες αμαρτιες

Ελπιζοντας στη λυτρωση πριν απ'την κληση του θανατου

Ο θανατος θα ειναι η τελευταια αμαρτια μου:

Απλα αφηστε τη ζωη μου στο σκοταδι και στη ληθη



9 σχόλια:

  1. :)))) Αν εξαιρέσω την Αλαζονεία όλα τα υπόλοιπα τα βρίσκω υπέροχα! Μα τόσο υπέροχα!! Πάντα τα γραπτά σου είναι υπέροχα. Να τα μαζέψεις και να τα στείλεις κάπου! Καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν έχω λόγια!
    όλοι ελπίζουμε...
    τι κάνουμε;
    Καλό μήνα φίλε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απ' όσα γράφεις μόνο την αλαζονεία θεωρώ "αμαρτία" και για να είμαι ειλικρινείς την θεωρώ ελάττωμα κι όχι αμαρτία.... Πιστεύω ότι αν αγαπήσουμε τα ελαττώματά μας, αποδεχόμαστε τον εαυτό μας ως έχει. Τι κι αν τα ελαττώματά μας, μας οδεύουν σε λάθος δρόμους, ακόμα κι έτσι, στη ζωή ήρθαμε για να μάθουμε και να γίνουμε καλύτεροι! Ένα παιχνίδι είναι η ζωή! Ακόμα κι αν δεν ξέρεις να παίζεις, θα μάθεις!
    Καλό μήνα να έχει & καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η αγαπη δεν ειναι αμαρτια φιλε μου, εγω εκει στεκομαι.. την καλησπερα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικό κι αυτό! συγκινητικό...
    Με τους κανόνες που αρνούνται να υπακούσουν!!!!!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε μου, δεν θα άλλαζα την παραμικρή σου λέξη!
    Νομίζω πως το κείμενό σου είναι εκπληκτικό από την αρχή μέχρι το τέλος...
    Ελπίζω να σε βρίσκω καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζήτω οι αμαρτίες!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι η εξομολόγησή τους ίσως η λύτρωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη