Ευχαριστω Κυριε Διευθυντα


 
 
Αποφασισα να εκφρασω την απεριγραπτη ευγνωμοσυνη 
και θαυμασμο μου προς τον Διευθυντη μου 
Ειναι ενας φαρος φωτος στη σκοτεινη αυτη κατασταση 
και αισθανομαι τοσο τυχερος που ειχα την υποστηριξη του

Ο κ. Διευθυντης εδειξε πραγματικο ενδιαφερον 
και αφοσιωση στο να βοηθησει να λυθει το προβλημα μου.. 
Δεν με κρινει με βαση τα λαθη μου, αλλα με βαση τις αναγκες μου
Η καλη του πιστη και η αφοσιωση του στο να με βοηθησει 
Ηταν Συγκινητικη

Ειμαι βαθια ευγνωμων για την υποστηριξη που μου παρειχε 
και την αποδειξη οτι η δουλεια μου πραγματικα αξιζει 
Επισης, ευχαριστω για τον υπεροχο ηγετικο στυλ που παρουσιαζει 
και τον τροπο που μεταχειριζεται τους συναδελφους του

Η βοηθεια και η στηριξη του εχουν σημαντικη σημασια για μενα 
και δεν μπορω να του εκφρασω αρκετα ποσο εκτιμω αυτην την στηριξη
Ειμαι πολυ τυχερος που εργαζομαι σε ενα τοσο υποστηρικτικο 
και φιλοξενο περιβαλλον

Ευχαριστω κυριε Διευθυντα 
Για Ολα

Με Αγαπη κι Εκτιμηση
           morfeas

14 σχόλια:

  1. Υπάρχουν και σήμερα τέτοιοι άνθρωποι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι σίγουρα πολύ τυχερός, Μορφέα μου. Τέτοιοι άνθρωποι σήμερα σπανίζουν. Μπράβο όμως και σε σένα που αναγνωρίζεις τη βοήθεια που σου προσέφερε και επέλεξες να τον ευχαριστήσεις δημόσια. Καλό βράδυ, φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο για το ευχαριστώ
    Ελπίζω στο καλύτερο
    Καλό Καλοκαίρι
    Υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Muchas gracias por tu amable visita.
    Un placer leerte.
    Un saludo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Non è da tutti ringraziare così platealmente Chi ha fatto del bene sono felice che tu abbia fatto questo oggetto il nostro pontefice Papa Francesco ci spinge sempre a dire Prego Scusa grazie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Denota gran sensibilidad dejar un reconocimiento a tu subdirector, siempre hemos de valorar lo bueno que recibimos de otros
    Me siento agradecida por tu visita y comentario en mi blog, y espero que vuelvas siempre que lo desees
    Un saludo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. It's wonderful to have supportive people who help.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Дуже дякую, що завітали до мого любовного блогу. З повагою, Сільвія

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Інтенсивна стаття, яку я дуже оцінив у її прочитанні. З найщирішими побажаннями

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Good -christine cmlk79.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Que bueno que haya gente solidaria, a la que hay que agradecer. Abrazo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αξίζει να είναι Διευθυντής ένας τέτοιος άνθρωπος που ξέρει να ηγείται. Μπράβο ξανά σε σένα που το αναγνωρίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη