Αγαπητοί εργοδότες

Θα ήθελα να εκφράσω την απεριόριστη ευγνωμοσύνη μου για όλη τη στήριξη που μου παρείχατε μετά το ατύχημα που είχα πριν από μερικά χρόνια. Μπορεί να μην μπορούσα τότε να εκφράσω με λόγια τα συναισθήματά μου, αλλά η καρδιά μου ήταν γεμάτη ευγνωμοσύνη και αγάπη για εσάς.

Ξέρω ότι το ατύχημα μου σας έβαλε σε δύσκολη θέση, αλλά εσείς δεν δίστασατε να βοηθήσετε σε κάθε δυνατό τρόπο. Σας είμαι ευγνώμων για την κατανόηση, τη στήριξη και την εμπιστοσύνη που μου παρείχατε. Χάρη σε εσάς, ένιωθα ότι δεν ήμουν μόνος κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου.

Επίσης, δεν μπορώ να παραλείψω να ευχαριστήσω τη γυναίκα μου που ήταν πάντα δίπλα μου, την οικογένειά μου κι οσους φίλους που με υποστήριξαν και με βοήθησαν να ξεπεράσω αυτήν τη δύσκολη περίοδο.


Με Αγάπη κι Εκτίμηση
                       morfeas

14 σχόλια:

  1. σιδερένιος... ευτυχώς που υπάρχουν άνθρωποι... είσαι και τυχερός... γεια και χαρά Μορφέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις ανθρώπους που σου συμπαραστέκονται σε περιπέτειες υγείας!
    Καλή ανάρρωση Μορφέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hello,
    I hope you are recovering. Best wishes! Take care, enjoy your day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο για σένα που δημόσια αναγνωρίζεις την ανθρωπιά. Μπράβο και στους πραγματικούς ανθρώπους-υποστηρικτές στη δουλειά σου και στη ζωή σου. Είσαι τυχερός που τους έχεις κοντά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Morfea, μπράβο σου που ξεπέρασες το ατύχημα σου. Εύχομαι ποτέ ξανά! Είσαι τυχερός που είχες ανθρώπους να στηρίξουν, δεν συμβαίνει σε όλους. Θα πρέπει να νιώθεις ευγνωμοσύνη! Τυχεροί και οι άνθρωποι σου που στάθηκες δυνατός.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω πω, πέρασες τέτοιο λούκι; Ευτυχώς είχες πολλούς και καλούς συμπαραστάτες. Σπάνιο αυτό στις μέρες μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Buon pomeriggio e grazie di essermi venuto a trovare e ma non riesco a fare copia e incolla per tradurre quello che tu scrivi ne sono molto contrariato io non ho le abilità informatiche per farlo se poi aiutarmi te ne sarei molto grato Abbi cura di te” del tuo futuro e delle persone che hai nel cuore

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ser agradecidos es hermoso, si después de la recuperación te has abierto para abrazar con amor y agradecimiento a todos eso es nobleza, no te conocía entonces, no sé lo que pudo pasarte, pero me alegra que estés bien y recuperado disfrutanto de amigos y familia
    Un abrazo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Buongiorno e buona domenica sono riuscito a leggere il tuo post, grazie, grazie delle dritte
    La riconoscenza e non è obbligatoria, ma è un grande dono del cuore per chi ti ha fatto così del bene
    Abbi cura di te e della tua famiglia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Es bueno ser grato. Esperó que estés mejor. Te mando un beso.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Vuelvo a leerte Morfeas
    Como entonces no te conocía no supe de tu accidente, afortunadamente hoy lo cuentas y supongo que todo está superado
    Las personas que te aman y tu amas han estado en todo momento y eso es lo que realmente sana el alma y el cuerpo, me alegra que haya sido así porque eso nos obliga a seguir creyendo en el ser humano
    Tus versos son hermosos, en el derramas tus sentimientos
    Un abrazo

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη