Αγαπημένη Μου Dorita

Με μια μελαγχολια στην καρδια μου 
Και με αναποφασιστικα βηματα σκεφτομαι
Το πως να σου πω τα συναισθηματα μου

Σε αναζητηση της σωστης λεξης 
Και του σωστου τροπου να το πω
Συνειδητοποιω πως ειναι αδυνατον
Να εκφρασω πληρως την Αγαπη μου

Ειναι σαν μια πυρκαγια που καιει μεσα μου
Μια αναταραχη που δεν ηρεμει ποτε
Μια ζωντανη δυναμη που με καθοδηγει
Και με κανει να αισθανομαι ζωντανος

Σ'αγαπω με καθε σκεψη και συναισθημα
Που κατακλυζει την Ψυχη μου

Εισαι η φωτεινη μου αντανακλαση
Και η αστειρευτη πηγη της ευτυχιας μου
Η ζωη μου και η πραγματικοτητα μου

Ειμαι Δικος Σου κι Εσυ Δικη Μου
Συνδεδεμενοι Με Μια Αχωριστη Αγαπη

Που θα μεινει

Αναλλοιωτη και Αθανατη
Μεχρι Το Τελος Των Αιωνων
                                morfeas
Toν Ανθρωπο Της Ζωης Σου
Δεν Τον Ψαχνεις
Θα Στον Συστησει Ο Χρονος

Μολις Βρεις Τον Ανθρωπο Σου
Δεν Υπαρχει Αλλη Για Σενα

Παντα θα υπαρχει καποια πιο σεξι πιο εξυπνη πιο ομορφη
Απο το Ατομο που ειστε μαζι τωρα
Αλλα εκει ειναι που ερχονται η Πιστη κι ο Σεβασμος στο παιχνιδι

18 σχόλια:

  1. Με κάποια δε συμφωνώ, πχ ποτέ κάποιος δεν είναι δικός σου και ποτέ δεν εξαρτάται η ευτυχία σου από αυτόν αλλά από τον εαυτό σου. Ωστόσο έτσι είναι ο έρωτας, δημιουργεί τέτοια συναισθήματα.
    Ο έρωτας, αυτό που σε κατακλύζει σαν χείμμαρος, δεν περιγράφεται, δεν μετριέται και δεν συγκρίνεται. Το ιδανικό είναι να το δείχνουμε με τις πράξεις μας αυτό που αισθανόμαστε. Πράξεις καθημερινότητας και το ''μαζί''. Αγαπιόμαστε και είμαστε ''ομάδα'', εμείς οι δύο και κανένας άλλος.
    Ωραίο συναίσθημα Μορφέα.
    Καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή η μελαγχολία στην καρδιά μου ''χτύπησε''....Τέλος πάντων, είναι σπουδαίο και τύχη πραγματικά να βρίσκεις τον άνθρωπό σου. Χαίρομαι που βρηκες τις λέξεις, γιατί σωστές δεν υπάρχουν, υπάρχουν αληθινές λέξεις καρδιάς, για να πεις και να περιγράψεις όλα αυτά τα αισθήματα.Εύχομαι να είσαι και για εκείνη ο άνθρωπός της.
    Καλό ζεστό Σ/Κο Μορφέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφο ποίημα. Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφο ποίημα, είναι δύσκολο να βρεις λέξεις που να αποτυπώνουν σκέψεις και συναισθήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hay un poeta español, Cernuda, que decía algo así como que no nos enamoramos de lo que nos gusta, pero sí de lo que nos llena.
    Respeto y cariño, verdad e ilusión... son chispas para un amor.
    Mil gracias por tus visitas a mi blog y sabes que vengo, lo que ocurre que he estado muy corta de tiempo.
    Un beso :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Que o amor esteja sempre presente nos corações e na vida toda!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να είστε πάντα καλά
    Χαιρετισμούς στη Δωρουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Beautiful photograph feeling good sensations of love.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Preciosos versos. El amor fluye por cada poro de tu poesía. Se escuchan los latidos, brotan los sentimientos.

    Un placer leerte.

    Muchas gracias por tu comentario en mi blog, por supuesto que nos leemos.

    Besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιώργο αυτό που οι άλλοι το λένε αγάπη, εγώ το λέω ζωή, γιατί χωρίς την αγάπη σου δεν μπορώ να ζήσω... Σ'αγαπω και πάντα θα είσαι το άλλο μου μισό κομμάτι της ζωής μου.. Να θυμάσαι πως χωρίς εσένα δεν υπάρχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Imposible definir acertadamente el amor, nos llena tanto el alma y los pensamientos que pareciera que no exista nada más, sin embargo la felicidad está dentro de cada uno de nosotros
    Un bello poema
    Un abrazo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Es difícil explicar el amor con palabras pero sale por los ojos y por todo el cuerpo, no hay nada más bello que compartir momentos con la persona amada. Me ha gustado mucho tu poesía.

    Un abrazo y buen día!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη