Φτωχές λέξεις

Μου αρέσει που μέσα από το blog μπορώ και λέω σκέψεις και απόψεις
για πράγματα που είναι δύσκολο να συζητήσεις
Δύσκολο..
Και σε ποιον?
Μήπως υπάρχει κανείς και δε τον ξέρω,κάποιος να πεις το πρόβλημά σου
Κάποιος να κάτσει, οχι να σε καταλαβει πως νιωθεις.. 
Να σ΄ακούσει, να πεις δυο κουβέντες
Η και τη μαλακία σου ακόμη
Κανείς

Δεν έχω να πω κάτι και ας έχω πολλά να πω kαι τίποτα ταυτόχρονα
Bγάλε άκρη τώρα που αν με διαβάζεις
Σε συγχαίρω και σε λυπάμαι μαζί
Σε συγχαίρω για την υπομονή και σε λυπάμαι γιατί 
για να καταλαβαίνεις τι θέλω να πω σημαίνει
πως και εσύ έχεις πειραγμένα εγκεφαλικά κύτταρα
Γιατί ποτέ δε θα καταλάβεις κι ενώ απελπισμένος
απο ένα προσωπικό μου πρόβλημαπως αισθάνθηκα
όταν μου μίλησε η πρώτη αγάπη της ζωής μου
Ισως η μόνη
Ενας έρωτας που έπρεπε να χωρίσουμε για να καταλάβω
πόσο ερωτευμένος ήμουν μαζί της

Κάποιες φορές οι λέξεις ειναι φτωχές
για να εκφράσεις αυτα που αισθάνεσαι

Είναι στιγμές...που η σιωπή τα λέει ολα
Είναι στιγμές...που δεν έχεις πια τι να πεις

Την επόμενη μέρα έπεσα πάλι σε κατάθλιψη 
Οχι γιατί ονειρεύτηκα κάποιες στιγμές μαζί της
Αλλά γιατί ξέρω πολύ καλά πως δεν θα ξανάρθουν ποτέ!

Είναι καλύτερα να μην ξέρεις τί θέλεις
η
  Να ξέρεις ότι αυτό που θέλεις
 Δεν θα το αποκτήσεις ποτέ;
                                           morfeas

3 σχόλια:

  1. Εννοείται το δεύτεροο..!!!

    Την πάτησες φίλε μου ανήκεις στην
    εκ γεννετής φυλή των καταραμένων
    της ανθρωπιάς..αυτο που ξέρεις πως θες και δεν θα αποκτήσεις δεν είναι τίποτε μπροστά στο τραγικότερο...πως..δηλ

    ίσως ποτέ δεν νοιώσει κανείς τι αληθινά είσαι για να μαχηθεί αγκαλιάσει τις σιωπές σου και να σε κερδίσει.Κάθε νόμισμα εχει 2 όψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πίστεψε με...ναι έχω πειραγμένα εγκεφαλικά κύταρα!!
    Ξέρεις είναι κάτι στιγμές που μπορεί να έχεις όλη την καλή διάθεση να δώσεις μια συμβουλή σε κάποιον που νιώθει..κάπως..γιατί το έχεις ζήσει κι εσύ αλλά ότι και να πεις δεν θα σβήσει το 'κάψιμο'που υπάρχει μέσα του.Το μόνο που μπορώ εγώ να σου πω(αν μου επιτρέπεις)είναι πως αν αυτό που θέλεις δεν το αποκτήσεις ποτέ, αυτό σημαίνει ότι δεν ήθελε να το αποκτήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. morfea
    ακριβως αυτη ειναι και η ενοια του μπλογκ..λες ή μάλλον γραφεις οσα δεν μπορεις να μοιραστεις με τον εξω κοσμο...το θεμα ειναι αν πραγματικα αυτο που θες να πεις εχει την ακριβη του διαστασα ή δεν αλλοιώνεται μεσα απ το φτωχο λεξιλογιο χωρις να βλεπουν την εκφρααση που παιρνεις και χωρις να σε ξερουν καν...νομιζω μια αλοιωση υπάρχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη