Έχουν Αποτύχει

Σε πνίγει το δίκιο σου? Σε καταπιέζει η Σύντροφος;
δε "γουστάρεις το αφεντικό σου;" η και το κράτος;
Υπάρχουν λύσεις!
Βρήκα μια στα blogs και τα γουστάρω γιατί εδώ μπορώ να τα λέω χωρίς να τρέχει τίποτα, όχι πως αν έτρεχε κάτι..
Εδώ η κάπου αλλού δε.. αλλά εδώ έχω την ησυχία μου,
που χρειάζομαι στην "φάση"που'μαι...(όσο θα..)
Διαβάζοντας πολλά  blog,έχω δει μια αγανάκτηση ένα θυμό και μια απελπισία
κι αυτό μου λέει ότι η κοινωνία και η "Δημοκρατία" έχουν αποτύχει.
Τώρα για πια Δημοκρατία?...
Αλλο θέμα αυτό κι μεγάλη ιστορία..
Απόδειξη της αποτυχίας είναι τα blogs kai ta fora.
Οταν καταφεύγω στο internet να καταγγείλω κάτι που είναι κοινό μυστικό..
Οταν καλώ ως μάρτυρας κατηγορίας στις αθλιότητες
των μπάτσων, το youtube, κτλ.
Τότε έχουν αποτύχει.
Πόσες "δημοκρατίες" ξέρετε στις οποίες η παροχή ιατρικών υπηρεσιών,
να εξαρτάται από το πορτοφόλι του ασθενή?
Πόσες "δημοκρατίες" γνωρίζετε στις οποίες οι γιατροί στα δημόσια νοσ/μεία να παίρνουν φακελάκια?(προσωπικη εμπειρία)

Το internet εκτός απο γνώση και κτλ. στους καταπιεσμένους έδωσε και φωνή.
Είναι κάτι.
Αλλά..
        "Αν δε σπάσεις αυγά,ομελέτα δε κάνεις."
                                             morfeas

Τα παραπάνω είναι κάποια παραδείγματα
Εν καιρώ θα έχει και συνέχεια..

(*_*) ΥΓ. Συγνώμη αν δεν έχω ρητορική ή συγγραφική ικανότητα.
Αυτά τα αφήνω σε σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη