Κύκνειο...

Πνευματικά Δικαιώματα

Τα πνευματικά μου δικαιώματα,
γνωρίζοντας την υπεραξία
της μοιρασμένης στιγμής,
δεν είναι κατοχυρωμένα!
morfeas

Eχω δοκιμάσει τα πάντα, χωρίς αποτέλεσμα,
για να μπορέσω να συνδεθώ σαν διαχειριστής
Οτι ξέρω..
Από προχτές το μεσημέρι το blog
άρχισε ξαφνικά να μου ζητάει κωδικό..
Να του δίνω κι αυτό να μου ξαναζητάει πάλι με αποτέλεσμα
να μη μπορώ να συνδεθώ,σαν να μου έκανε ban το ίδιο μου το blog
Δοκίμασα να κάνω κάτι ανεπιτυχώς,
διέγραψα τα kookies,έριξα τη διεύθυνση του blog στο translate.google,
τίποτα,τελικά μέσω ενός free proxy κατάφερα να συνδεθώ,
αλλά με κάποιους(πολλούς) περιορισμούς
Τώρα γράφω χωρίς να ξέρω αν θα καταφέρω να αναρτήσω
Χωρίς προ επισκόπηση αυτών που γράφω

Ηθελα να γράψω για την κατάσταση που επικρατεί στο internet τις τελευταίες μέρες.. για την εξέγερση των Ισπανών και κατ επέκταση για την "δικιά μας",
πως ξεκίνησε,πως πέρασε στα δικά μας χέρια και τι κάνουμε εμείς τώρα,
ίσως και κάποια προσωπικά
Ακόμα θα έγραφα και για το ρουφιανηλίκη που έχουμε στο αίμα μας...
Δυστυχώς για μένα, δεν θα μπορέσω γιατί μου έχουν σπάσει τα νεύρα κι αν δε διορθωθεί σύντομα,ίσως να είναι η τελευταία ανάρτηση,(αν τελικά καταφέρω...)
φυσικά θα ακολουθήσει άλλη μια ανάρτηση ευχαριστήρια προς όλους εσάς
που μπορεί να διαφωνούσαμε ιδεαλιστικά
αλλά τόσο καιρό με ανεχόσαστε και με διαβάζατε,
Ομως νομιζω πως ισως είναι η τελευταία δημοσίευση

Καλό βράδυ

ΥΓ. Αν ξέρει και θελήσει κάποιος να με βοηθήσει..
Ας στειλει στο mail  themorfeas@mail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη