Καλά να πάθουμε.. Ας Αναζητούσατε Δικαιοσύνη

Κλαίτε που χάνουμε τα δικαιώματά μας;
Φοβάστε που καταλύεται η "δημοκρατία" μας;
Τρέμετε που θα πεινάσουμε;

Εγώ λέω καλά να πάθουμε.
Τόσες δεκαετίες η ευημερία μας, τα δικαιώματά μας και οι δημοκρατίες μας 
βασίστηκαν πάνω στην εκμετάλλευση του υπόλοιπου πλανήτη.
Έκλαψε κανένας σας;
Διαμαρτυρηθήκατε;
Συμπονέσατε;
ΌΧΙ
Λοιπόν, Καλά να πάθουμε.
Ήρθε η ώρα να ζήσετε και σείς στην άλλη πλευρά του καπιταλισμού.
Όχι εγώ αγαπούλες, εγώ θα ψοφήσω σε καμιά φυλακή ή στο δρόμο διεκδικώντας τη ζωή μου και τη ζωή όλων των ανθρώπων της γης
Εσείς όμως ξέρω πολύ καλά τι θα κάνετε
Θα προσπαθήσετε να ζήσετε μέσα στα σκατά!
Καλή σκατοζωή λοιπόν.
Επίσης φασίστες.. ρατσιστές.. κτλ. δείτε εδώ ένα βίντεο
γιατί έρχονται μετανάστες στις χώρες του υπαρκτού καπιταλισμού

Ας αναζητούσατε δικαιοσύνη, ισότητα και ελευθερία για όλους τους ανθρώπους της γης, 
ώστε να μπορούσαν να μείνουν στις χώρες τους αυτοί που τόσους αιώνες 
εκμεταλλευόμαστε και  δολοφονούμε εμείς οι δυτικοί
Που θρασύδειλα ασπόνδυλα τους χτυπάτε και τους μαχαιρώνετε πισώπλατα
 
 Ενώ ο δυτικός κόσμος συνεχίζει να προοδεύει, ο τρίτος κόσμος αντιμετωπίζει φτώχεια, επιδημίες, πολέμους, μόλυνση του περιβάλλοντος, παιδική θνησιμότητα. Πόσο φτωχές είναι όμως στην πραγματικότητα οι χώρες του τρίτου κόσμου και πόσο πλούσιες οι "ανεπτυγμένες
Στο παρακάτω βιντεο ομως δεν γίνεται καμία προσπάθεια να εξηγηθούν οι αιτίες της φτώχειας. Ίσως ο δημιουργός του βίντεο θέλει να μας αφήσει να το βρούμε μόνοι μας. Όμως οι πιό αφελείς και λιγότερο ενημερωμένοι, ίσως να χρειάζονται λίγη βοήθεια για να συνειδητοποιήσουν το ρόλο των πολυεθνικών, της πολιτικής διαφθοράς και του ζητήματος της υπερχρέωσης στις αφρικανικές χώρες
                                            morfeas 

2 σχόλια:

  1. Πες τα φίλε μου! :) Ελπίζω να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εισε τελειως σωστος και η μουσική αψογη φιλε...και εγω Eloy ακουω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη