Ενα τοξικό εργασιακό περιβάλλον..

Εχετε νιώσει στον εργασιακό χώρο να δηλητηριάζουν 
τους ανθρώπους γύρω σας με συνέπεια να δημιουργείται 
αρνητικό κλίμα απέναντί σας?

Είχα γράψει σε παλιότερο post χωρίς να αναφέρω λεπτομέρειες 
ότι παραδέχομαι ότι την πάτησα και προχωράω παρακάτω,
νομίζοντας ότι επρόκειτο αποκλειστικά και μόνο
για οικονομικό όφελος του, γιατί δεν είμαι εκδικητικός.

Δυστυχώς όμως δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα..
Εδώ και χρονια καλλιεργείται ένα αρνητικό κλίμα απέναντι μου
στη δουλειά από κάποια άτομα που κατέχουν θέση υσχίως.. 
με αποτέλεσμα η ψυχολογία μου να έχει πιασει τόσο πάτο,
και η σκέψη μου με δυσκολία να μετατρέπεται σε προφορικό λόγο.. 
Σχεδόν τραυλίζω.. όταν μιλάω σε κάποιον ανώτερο στη δουλειά
όπως και σε κάποιον που δεν γνωρίζω τις προθέσεις του

Συκοφαντούμαι χωρίς να έχω δώσει αφορμές,
και έχω γίνει αντικείμενο υποτιμητικών σχολίων,
τα οποία τα λένε με τέτοιο τρόπο ώστε να τα ακούω,
ενώ παράλληλα μου κάνουν τον φίλο..
προκαλώντας μου τεράστια σύγχυση που δε μπορώ να διαχειριστώ

Σε δήθεν φιλικές συζητήσεις και με γλοιώδη ευγένεια 
ρωτάνε, διακριτικά μεν επίμονα δε, αν πίνω κάτι!
"ε δε μπορεί κάτι θα πίνεις" 
"πες μου και θα μείνει μεταξύ μας"
Κάποιος άλλος, “τόσα λεφτά παίρνεις, (560e) τι τα κάνεις?
Υπονοώντας ότι τα χρησιμοποιώ για ναρκωτικά,
ενώ ξέρουν ότι παρακολουθούμαι από γιατρούς του Ο.ΚΑ.ΝΑ.
(αν και αυτό από μόνο του δε λέει τίποτα)
Κοιτάνε αδιάκριτα τις κλειδώσεις χεριών προσπαθώντας
να δουν τυχόν σημάδια χρήσεις.
Γενικά εκμεταλλεύονται πρόβλημα ναρκωτικών που είχα χρόνια πριν
κι έχει δημιουργηθεί ένα τοξικό περιβάλλον 
για την ψυχική μου υγεία, αποτέλεσμα του οποίου 
και με προτροπή ψυχολόγου που με παρέπεμψε σε ψυχίατρο
αρχίσα να παίρνω ψυχο-φάρμακα
Κι εγω να αισθάνομαι ανήμπορος να προστατέψω τον εαυτό μου
Φανταστείτε μόνο ότι μέχρι τωρα δεν έχω πάρει ποτέ αναρρωτική άδεια
κι ενώ δικαιούμουν να πάρω
Από φόβο μη το παρεξηγήσουν!

Τον λόγο δε μπορώ να ξέρω μιας και δεν έχω πειράξει κανένα.
Πίστευα μέχρι πρότινος ότι γίνονται λόγο ζήλιας..
Μπορεί
Γιατί ξέρω ότι δεν πίστευαν κάποιοι ότι θα τα καταφέρω
περιμένοντας πότε θα ξανακυλήσω.. 
Κάτι που τελικά λειτούργησε υπέρ μου δίνοντας μου δύναμη

Παλιότερα,αρχές καλοκαιριού στο διάλειμμα έρχονταν συνάδελφοι
εκεί που μόνος μου καθόμουν, άλλος για την αλητεία του.....
μιλώντας πως χειρίζεται την πεταλούδα μαχαίρι
στους τσαμπουκάδες του.....
.....Αλλος για τη χλιδάτη ζωή που έκανε στις εποχές τεχνητής ευμάρειας,
λέγοντας για τα 5χίλιαρα που έκαιγαν στις πίστες 
Προσπαθώντας να με εντυπωσιάσουν! 
Μιλώντας υποτιμητικά για άλλους συνάδελφους η για υψηλότερους

Εχτές συγκεκριμένο άτομο με πλησίασε παρουσία 
πολλών ατόμων δείχνοντας μου ένα κομμάτι τσαλακωμένο χαρτί 
που είχε μέσα λίγη ποσότητα ινδικής κάνναβης 
και σποράκια, να του πω αν.. ξέρω τι είναι!
Τάχα δεν ήξερε ενώ ξέρω ότι ο ίδιος την πίνει.. 
οπως ξέρω ότι υπάρχει άτομο εκεί μέσα που βγάζει χαρτζιλίκια 
"σπρώχνοντας..."κυρίως όταν μπαίνει η μισθοδοσία
Αυτό έγινε παρουσία και των υπευθύνων της γραμμής παραγωγής
οι οποίοι με πονηρά γελάκια κοιτούσαν εξ αποστάσεως 
μετρώντας τις αντιδράσεις μου

Το γεγονός αυτό με προβλημάτισε έντονα όλο το βράδυ,
φέρνοντας με σε κατάσταση πανικού
στη σκέψη μη τυχόν και βάλουν κάτι στο ντουλάπι μου στα αποδυτήρια,
γιατί τους έχω ικανούς, φοβούμενος πλέον και για την ασφάλεια μου.
Αποτέλεσμα το πρωί να μην ακούσω το ξυπνητήρι,
με ότι αυτό συνεπάγεται.
Το συγκεκριμένο γεγονός δεν είναι κάποια κακόγουστη φάρσα
δεδομένου ότι ξέρουν το πρόβλημα.. που είχα,  
αδιαφορώντας για τον προσωπικό αγώνα
που έχω κάνει να το ξεπεράσω

Υπάρχει άτομο που για χρόνια με συνωμοτικό ύφος
ερχόταν και μου έλεγε κάνοντας μου αδικαιολόγητες παρατηρήσεις 
"πρόσεξε γιατί θα σε διώξουμε και θα ξαναγυρίσεις στα ναρκωτικά
Χωρίς ποτέ να εξηγεί τι ακριβώς εννοεί κι εγώ χρόνια να αναρωτιέμαι 
γιατί συμπεριφέρονται έτσι και δε με διώχνουν..

Ξέρω ότι η πλειοψηφία των συναδέλφων με υποστηρίζει 
και τους είμαι αγαπητός και καταλαβαίνω ότι 
δεν μπορούν να πάρουν ανοιχτά το μέρος μου για ευνόητους λόγους.

Πιστεύω ότι και να μιλήσω για την όλη συμπεριφορά 
στους ανωτέρους τους δε θα καταφέρω κάτι γιατί 
πιθανόν δεν ενδιαφέρονται.
Ενας τους μου έχει τονίσει τις καλές σχέσεις που έχει μαζί τους
Παρόλο που αναφέρεται στους μεγάλους..... όπως τους αποκαλεί.....
με όχι και τόσο κολακευτικά σχόλια, αλλά αυτά είναι δικά τους..
Δεν μπορώ να πάρω θέση

Ψάχνοντας να δω αν υπάρχουν κι άλλα άτομα που τους συμβαίνουν
αυτά, γκουγκλάροντας τον όρο "κακομεταχείριση στον χώρο δουλειάς"
βρήκα και διάβασα αυτά: σχετικό άρθρο στη βικιπαίδεια που αξίζει 
να το διαβάσετε   

Επίσης ην αξιόλογη εργασία μιας blogger, την Ερατώ, που επίσεις
ΑΞΙΖΕΙ να διαβάσετε και της οποίας η εργασία 
μου άνοιξε τα μάτια, καθότι οι ομοιότητες είναι πολλές
και έχω μείνει έκπληκτος! vromodouleia.blogspot.

Καθώς και ένα άρθρο της εφημερίδας καθημερινή 

ΥΓ. Αυτή τη στιγμή που γράφω με δυσκολία
προσπαθώ να συγκεντρωθώ.
Ακόμη ταραγμένος σε κατάσταση πανικού
για τους λόγους που ανάφερα.
Υπάρχουν κι άλλες περιπτώσεις που δεν αναφέρω 
και αγγίζουν τα όρια του παραλόγου
κι εγώ τα υπομένω χρόνια όλα αυτά.
Μόλις τώρα κατάλαβα ότι έχω πέσει θύμα workplace bullying

Την συμπεριφορά αυτή στον εργασιακό χώρο την
έχω συζητήσει και με την ψυχολόγο μου, της οποίας η όλη δουλειά που κάνει μαζί μου σαμποτάρεται. Ξέρω ότι παρακολουθείτε ο λογαριασμός στο face απ το γεγονός ότι ένα απ τα άτομα που με παρενοχλούν μετά από αίτημα του και για λόγους ευγένειας τον πρόσθεσα στους φίλους.. 
(δε φημίζομαι για την εξυπνάδα μου)
καθώς στις χρονικές αποστάσεις αυτών των δυο ποστ οι παρενοχλήσεις και οι φήμες εντάθηκαν και τώρα έχουν γίνει αφόρητες. 


Σε σημείο να θέλω να σηκωθώ να γυρίσω
στους δικούς μου στην Αθήνα
Η χειρότερη οικογένεια 
που μπορεί να γνωρίσεις ποτέ
Η μητέρα Ζήλια   Ο πατέρας Φθόνος
και το παιδί τους 
Αντιλαμβάνονται κάποιοι
τη ζημιά που κάνουν;
                         morfeas

16 σχόλια:

  1. Λοιπόν, ξεκινάμε από το ότι δεν πρέπει να έχεις δημόσια προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δεν χρειάζεται αυτοί οι γκεργκελέδες να ξέρουν ότι έχεις προφίλ. Διέγραψε τα παλιά σου και κάνε καινούρια μόνο για αυτούς που γουστάρεις και εμπιστεύεσαι!

    Κι εγώ το παθαίνω αυτό που νιώθεις. Όταν έχω στο περιβάλλον μου άτομα που με με μειώνουν παραλύω πέφτει η αποδοτικότητα μου και δεν μπορώ να συγκεντρωθώ, έχω συναντήσει πολλά τέτοια άτομα μέσα στο πανεπιστήμιο και γι αυτό δυσκολεύτηκα πάρα πολύ με τις σπουδές μου.

    Τέτοια κωλοάτομα υπάρχουν παντού, ψάχνουν να βρουν μια αδυναμία που έχεις για να νιώσουν αυτοί ανώτεροι.

    Πολύ φοβάμαι φίλε μου οτι θα πρέπει να πάρεις τα πάνω σου! Αν υπάρχει κάποια ομάδα που μπορείς να μιλήσεις για τους φόβους σου και να σου δώσουν οδηγείες κάντο.

    Δυστυχώς αυτός ο γολγοθάς που τράβηξες με τις ουσίες σου έχει τραυματίσει θανάσιμα την αυτοπεποίθησή σου. Όσο αυτοί οι βλάκες θα μυρίζονται τις ανασφάλειές σου τόσο θα παίρνουν θάρρος.

    Να ζητήσεις βοήθεια από οποιοδήποτε κοντινό σου μπορεί να σου προσφέρει λίγη ενθάρρυνση, εμψύχωση και ζεστασιά. Εγώ μάλιστα θα τολμούσα να σου προτείνω να προστρέξεις και σε κάποιον ιερέα. (ξέρω ότι δε τα γουστάρεις αυτά και σου ζητώ χίλιες φορές συγγνώμη που στο προτείνω, αλλά εδώ που φτάσαμε πρέπει να δεις όλες τις εναλλακτικές. Δε σου λέω να πας στην εκκλησία για να γίνεις θρησκευόμενος αλλά για να μιλήσεις σε κοινωνικό επίπεδο. Οι ψυχολόγοι συνήθως τους προσεγγίζουν τους ανθρώπους πολύ επιστημονικά ενώ οι νέοι κυρίως ιερείς πέφτουν πάνω στο πρόβλημα του άλλου και το δουλεύουν με πολύ αγάπη. Έχει πολύ ανοιχτόμυαλα νέα παιδιά στην εκκλησία που θέλουν να προσφέρουν αδελφική αγάπη σε οποιονδήποτε χρειάζεται εμψύχωση.

    Και πάλι σου ζητώ συγγνώμη φίλε μου, αλλά ποτέ δεν ξέρεις από πού μπορείς να βρεις την πραγματική βοήθεια.

    Για την ώρα προσπάθησε να ηρεμήσεις και να νιώσεις πραγματικά υπερήφανος για τον εαυτό σου που περνάς όλο αυτό! Οι μαλάκες δεν αλλάζουν ποτέ. Εμείς πρέπει να γινόμαστε πιο δυνατοί!

    Άντε με δύναμη φίλε μου σου στέλνω της ευχές μου να δυναμώσεις μέσα σου! Να καλέσεις και κάποιο κέντρο που ασχολείται με εκφοβισμούς. Ψάξε μια γραμμή βοήθειας και κάλεσε ή πήγαινε από εκεί τώρα που είναι και Σαββατοκύριακο. Οκ;

    Μη μασάς! Θα βρούμε μια άκρη πού θα πάει ρε γαμώ το;;;;; Πού θα πάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτα που ηθελα να γραψω , τα εγραψε η Χριστίνα. Φιλε δυνάμωσε και μη δειχνεις ευάλωτος στα παλιοτόμαρα!
      Καλό μας Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
    2. Η κατάσταση πλέον έχει γίνει επικίνδυνη ειδικά αν το συνδυάσω με το γεγονός ότι ότι βρήκα κρεμασμένη στο ντουλάπι μου ένα λουκέτο και μέσα τα κλειδιά της κρεμασμένα..
      καταλαβαίνεις...
      και κάποιοι προσπαθούν απεγνωσμένα να αποδείξουν ότι πίνω

      Χριστίνα δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω για τις συμβουλές σου και για την απλόχερη συμπαράσταση που μου προσφέρεις..

      Διαγραφή
    3. Ariadni σε ευχαριστώ και πραγματικά δεν έχω λόγια

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα, έπεσα "τυχαία" στο blog και με άγγιξαν αυτά που γράφεις και ο τρόπος που τα γράφεις. Έχω περάσει κι εγώ από παρόμοια κατάσταση και πραγματικά είναι πολύ δύσκολο και επώδυνο να το διαχειριστείς.. Μετά από καιρό και αφού πήρα μια συναισθηματική απόσταση από τα γεγονότα κατάλαβα ότι η συμπεριφορά των άλλων είχε να κάνει με εμένα. Δεν ήταν τυχαίο που συναντούσα αυτούς τους ανθρώπους στη ζωή μου. Κάτι είχα να μάθω για μένα. Και έμαθα αρκετά πράγματα, αν και ήταν πολύ δύσκολο όλο αυτό...
    Έμαθα να θέτω τα όριά μου αν και ακόμα είναι κάτι που προσπαθώ...
    έμαθα να πιστεύω περισσότερο στον εαυτό μου και να έχω εμπιστοσύνη στις δυνατότητες μου και στη διαίσθησή μου που μου λέει πάντα τι συμβαίνει γύρω μου όταν την ακούω...
    έμαθα ότι δεν χρειάζομαι τέτοιους ανθρώπους γύρω μου και ότι δεν μου αξίζει τέτοια συμπεριφορά.. δεν με αφορά η δυστυχία και το κόμπλεξ τους...είναι δικά τους και θα τα λύσουν μόνοι τους...
    όλα όσα μας συμβαίνουν είναι χρήσιμα για να βλέπουμε τι συμβαίνει μέσα μας, που βρισκόμαστε, τι έχουμε να δουλέψουμε με τον εαυτό μας..
    ποιο θα είναι το επόμενο βήμα στην εξέλιξή μας..πως θα πάμε παρακάτω...
    σου εύχομαι να βρεις αυτό που έχεις να μάθεις εδώ και να προχωρήσεις παρακάτω, ο δρόμος δεν τελειώνει εδώ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Αννα, τέτοια συμπεριφορά δεν αξίζει σε κανέναν..

      Διαγραφή
  3. θα συμφωνήσω απολύτως με την Άννα. είναι καιρός να πας ένα βήμα παρακάτω. μην "στρώνεις έδαφος" για τέτοιες συμπεριφορές, δείχνοντας ευάλωτος Μορφέα. όταν εσύ νιώθεις δυνατός τότε κανείς και τίποτα δεν θα σε ταρακουνάει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Βίκυ,νομίζω πως το πλήρωμα του χρόνου έφτασε ώστε να γυρίσω σελίδα

      Διαγραφή
  4. Ξερω πως πολλοι θα διαφωνησουν, αλλα εγω ειμαι της αποψης οτι αν αρχισεις να νιωθεις αβολα στο περιβαλλον εργασιας σου τοτε καλυτερα να αποχωρησεις.. Δεν ξερεις τι μπορει να σε περιμενει και τι μπορει να σου προκαλεσουν τετοια ατομα που βρισκεστε σε κοινο χωρο... ξερω ειναι δυσκολο να βρεις δουλεια στην σημερινη εποχη αλλα να θυμασαι οτι ο εαυτος σου και η ζωη σου ειναι πιο σηκαντικη απο το χρημα..
    Καλη συνεχεια Μορφεα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου..
      Η ζωή όλων μας είναι πιο σημαντική απ το χρήμα..
      Μια φορά ζούμε κι όταν η θητεία μας εδώ τελειωσει δεν θα πάρουμε τίποτα μαζί μας..

      Σ ευχαριστώ Μαράκι

      Διαγραφή
  5. Καλησπερα κι απο εμενα,διαβασα χτες την αναρτηση σου αλλα ενω ηθελα να γραψω το δικο μου σχολιο το ανεβαλα για σημερα,γιατι αυτα που θα γραψω με γυριζουν πισω σε τραυματικες για εμενα εμπειρειες,οπως γνωριζεις εργαζομαι καποιες φορες 4ωρο καποιες 8ωρο,ο εργοδοτης μου ομως τυχαινει να ειναι ο πατερας του καλυτερου μου φιλου(ο οποιος ουδεποτε σχεση ειχε με χρηση)οποτε γνωριζωντας με χρονια με εβαλε στην εταιρια του,χωρις ενσημα βεβαια & με συμβολικο μισθο,κι αυτο γιατι δεν χρειαζοταν ατομο στην εταιρια αλλα με εβαλε για να μπορω να επιβιωσω,μιας & τους γονεις μου τους εχω χασει απο πολυ μικρη ηλικια,οσο για συγγενεις αυτο ειναι αλλο θεμα.Στο διαταυτα λοιπον,πριν την τωρινη μου δουλεια εργαζομουνα σε μεγαλη τεχνικη εταιρια(δεν αναφερω ποια ειναι για ευνοητους λογους)ειχα καλη θεση,δουλευα περιπου 12-14 ωρες την ημερα,τα λεφτα ναι ηταν καλα,λογω προυπηρεσιας στην εταιρια,ειχα προσληφθει τον καιρο που ημουνα στη χρηση,το ηξεραν αλλα μου φεροντουσαν καλα(η ετσι νομιζα)σε συναρτηση με το οτι το 2011 μπηκα στο προγραμμα & βλεποντας οτι ειχα καλη πορεια ηταν να παρω προαγωγη,μια κοπελα που δουλευε μαζι μου και που νομιζα οτι ηταν φιλη μου(εκ των υστερων αποδειχτηκε το φιδι)οταν μαλιστα ειχε μεινει εγκυος την ειχα βοηθησει περνωντας της υπερωριες που δεν ειχε κανει αλλα μου το ειχε ζητησει,εγω το εκανα διοτι την θεωρουσα τον καλυτερο ανθρωπο χωρια του οτι ηταν σε ενδιαφερουσα την βοηθησα,η ιδια ομως μου εσκαψε το λακκο με αποτελεσμα να απολυθω,λογω του οτι ημουν πρωην χρηστης δεν μου δοθηκε ποτε η ευκαιρια εστω να απολογηθω για κατι που δεν εκανα(με κατηγορησε για κατι που αν το γραψω θα γελασετε)λογω του παρελθοντος,και στη σημερινη δουλεια ομως μου ετυχε περιστατικο,πριν ενα χρονο περιπου ειχα βγει εκτος εταιριας να παω σε εναν πελατη να εισπραξω μια επιταγη,με βλεπει λοιπον καποιος που ηξερα οτι στο παρελθον εκανα χρηση & παει στο αφεντικο μου λεγοντας του,το ξερεις οτι αυτος που ειναι στην εταιρια σου ειναι πρεζακιας,το αφεντικο μου του απαντησε με ενδιαφερει τωρα ποιος ειναι οχι το παρελθον του,μου το ειπε και γελαγε εγω ομως την ωρα εκεινη σκεφτηκα για ποσο ακομα θα κουβαλω το στιγμα του τοξικομανη,οποτε σε καταλαβαινω απολυτα θα σου πω ομως οτι εφοσον εχεις περασει δια πυρος & σιδηρου δε νομιζω να κολωσεις απεναντι σε γλοιωδη ανθρωπαρια που αν ειχαν περασει οτι εχουμε περασει εμεις θα ειχαν σαλταρει για να μην γραψω τι ακριβως θα ειχανε παθει,αυτο που με θυμωνει ειναι το οτι δεν καταλαβαινουν το κακο που κανουν στη ψυχολογια των ανθρωπων που παλευουν με την εξαρτηση,δεν εχεις να φοβασαι τιποτα απο αυτους,νομιζουν οτι ολο αυτο ειναι ενα παιχνιδι για να περασει η ωρα τους,ισως να μην μπορουν να αντιμετωπισουν τα δικα τους ψυχολογικα τραβαλα που κουβαλανε,αντι να κοιτανε τη δικη τους καμπουρα κοιτανε ποιος ειναι ο πιο αδυναμος,αυτοι ομως ειναι οι αδυναμοι,εμεις ειμαστε ποιο δυνατοι απλα πρεπει να το πιστεψουμε,Καλη σου μερα.Γιαννης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εκμεταλλεύονται την ατυχία η μαλακία αν θες που πέσαμε στα ναρκωτικά,κάτι που μας κάνει ευάλωτους σε κακοπροαίρετους ανθρώπους κι επειδή δε βρίσκουν κάτι άλλο, χτυπάνε εκεί.
    Γενικά υπάρχει ένας ρατσισμός απέναντι μας κι αντί να στηρίζουν την προσπάθεια που κάνουμε,γινόμαστε αντικείμενο χλευασμού και κάθε λογής σχολίων.. να πηγαίνω να πιω νερό στο κ.ελέγχου και από κάποιον εκεί να ακούω τον χαρακτηριστικό ήχο αυτόν του μαζέματος ροχάλας! από άτομο που είναι και μορφωμένο..
    Προσωπικά φοβάμαι μη βάλουν κάτι στο ντουλάπι.. και όλως τυχαία το βρει κάποιος..
    Γιάννη κάποτε σε δικό σου post σε σχόλιο μου είχα αναφέρει κάτι για φυλακή..
    στην ίδια δουλειά αλλά με άλλο εργασιακό καθεστώς (τώρα στην ίδια αλλά σε εργολάβο) εκμεταλλεύτηκαν την απουσία μου λόγο χαρμάνας και με κατηγόρησαν για ληστεία λογιστή της εταιρίας έξω από τράπεζα κι ενος ποσού 60.000e με αποτέλεσμα να μπω έστω για λίγες μέρες μέσα.. να μη πω για το ξύλο και απειλές για εύρεση ναρκωτικών προκειμένου να ομολογήσω κάτι που δεν είχα κάνει! κι ας είχα άλλοθι.. μόνο την ομολογία ήθελαν (κάποια στιγμή θα γράψω γι αυτό)

    τι να πω ρε γαμώτο! και να φανταστείς ότι έχω τις γνωριμίες.. που αν σημαίνει κάτι είναι ότι θα κάτσουν να με ακούσουν..
    Ο πατέρας της νεκρής συντρόφου μου (που έχουμε άριστες σχέσεις) όταν του είπα αυτό με το χόρτο τα πήρε στο κρανίο.. και κάτι θα κάνει..

    Σ ευχαριστώ Γιάννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α δε το συζητώ πως αν έχεις τη δυνατότητα να φύγεις από εκεί μέσα φύγε! Ότι μπορείς να κάνεις κάνε, μονάχα να μην απλελπιστείς. Εϊσαι μαχητής από τους λίγους και δε θα κάνεις το χατήρι κανενός. Έχουμε πήξει στους ανώμαλους και τους ψυχώ που κρύβουν τις αρρώστιες τους πίσω από καθωσπρέπει ζωούλες και ζηλεύουν αυτούς τους ανθρώπους που ομολογούν τα στραβοπατήματά τους φανερά και αγνωνίζονται να χτίζουν μια τίμια και όμορφη ζωή από το μηδεν. Ξέρεις Μορφεά αυτή τη στιγμή κρατάς στα χέρια σου τις τύχες πολλών παιδιών. Είσαι το λαμπρό παράδειγμα προς μίμηση. Το χω πει κι άλλες φορές αλλού πως στην φαλοκρατική κοινωνία που ζούμε η ζωή για έναν άνδρα που έχει γεννηθεί με λεπτά αισθήματα και ευαισθησίες είναι πολύ σκληρή. Αυτή η ευαισθησία αν δεν μπορεί να διαχιεριστεί σωστά οδηγεί στην απελπισία την απογοήτευση και σε στις εξαρτήσεις. Το χοντρό το λούκι το πέρασες και τώρα πασχίζεις με τις δικές σου δυνάμεις να κερδίσεις τον δικό σου χώρο μέσα στην κοινωνία. Λοιπόν όπως είπαμε! Έχεις τις ευχές μας, πάρε τις αποφάσεις σου και προχώρα! Κι αφέσου στην βοήθεια των ανρθώπων χωρίς παρωπίδες. Σκέψου όλες τις εναλλακτικές που είπαμε και δράσε. Αν το πάρεις απόφαση να μιλήσεις και με έναν ιερέα σφήρα κλέφτικα να σου προτείνουμε κάποιον ξηγημένο. Όπου κι αν είσαι θα βρουμε κάποιουν καλό, να είσαι σίγουρος. Δική σου η απόφαση. Εμείς σε στηρίζουμε έτσι κι αλλιώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστίνα το πιστεύεις ότι για πολλά χρόνια δεν ανέβαινα Αθήνα μόνο και μόνο γιατί φοβόμουν μη ξαναπέσω;
    Πριν 2 χρόνια πήγα για 2-3 μέρες και δεν ένιωσα καμία επιθυμία..
    έστω στο ελάχιστο,έμεινα στο σπίτι του αδελφού μου ο οποίος είναι ο μόνος συγγενείς που είχα πει και ξέρει το πρόβλημα μου..
    ούτε καν η θεία που με μεγάλωσε..(αυτή θα το κρατούσε μυστικό αν...) κανείς δε ξέρει τίποτα.. κι ένας άλλος λόγος σοβαρός για μένα είναι ότι είχα χάσει κιλά (είχα παραμελήσει τον εαυτό μου) και θα δημιουργούνταν ερωτηματικά..
    Από σήμερα έχω άδεια και θα ανέβω Αθήνα κάτι που θα επιδιώξω να είναι και crash test.. τώρα ξέρω πια και δε θα κάνω λάθη του παρελθόντος..
    άσε που ποτέ δεν έκανα παρέα με άτομα της πιάτσας και γενικά ότι έκανα το έκανα μόνος μου,
    έχω επίγνωση αυτών που λέω, δεν είναι λόγο έπαρσης.. η αλαζονείας.

    Απ τη δουλειά έτσι κι αλλιώς το βλέπω να με διώχνουν..
    δε γίνονται τυχαία αυτά.. να ξέρουν και κανείς να μη μιλάει
    αυτό που με πειράζει είναι ότι θα γίνω βάρος σε κάποιους χωρίς δουλειά.. αλλά τι να κάνουμε;

    Το ξέρω ότι με στηρίζεται κι ότι κι αν πω τα λόγια θα είναι φτωχά!

    Ένα ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ είναι λίγο, το εννοώ όμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε κοίτα εκεί να ορθοποδίσεις κι άσε τις υπαρηφάνειες μην τυχόν και γίνεις βάρος. Όλα για τους ανθρώπους είναι! Καλά να περάσεις κυρίως!

      Διαγραφή
  9. Γίνε βάρος σε κάποιον άνθρωπο που θέλει να σε αντέξει και προσπάθησε να ξαναχτίσεις τη ζωή σου μακριά από ο,τιδήποτε δηλητηριώδες.
    Αν όλοι φτιάξουμε ανθρώπινα τους μικρόκοσμούς μας, όλος ο κόσμος θα αλλάξει!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη