Αμοντάριστες Σκέψεις

Όλοι έχουμε μυστικά που φυλάμε από τον υπόλοιπο κόσμο
Προσποιούμαστε φιλίες κρύβουμε σχέσεις
Ομως το χειρότερο απ' όλα
Είναι η αγάπη που
Δεν αφήνουμε να φανεί

Χρειάζονται χρόνια για να εδραιωθεί η εμπιστοσύνη
και
Δευτερόλεπτα να κατασταστραφεί

Στην κοινωνία, οι γυναίκες αναφέρονται ως το "ασθενές φύλο". Όμως στη φύση, τα θηλυκά είδη μπορεί να γίνουν πολύ πιο άγρια από τα αρσενικά ταίρια τους. Οι άντρες έχουμε την έμφυτη τάση να είμαστε προστατευτικοί και οι γυναίκες να δέχονται αυτή την παροχή
κι εμείς να αντλούμε ευχαρίστηση από την αποδοχή αυτή.

Η αγάπη που έχει χτιστεί πάνω σε ψέματa απαιτεί επίπονη προσπάθεια.
Γιατί όταν το πάθος συναντά την προδοσία ξεκινά η διάλυση
Παρ' όλα αυτά προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη θέση μας στο κενό
αγνοώντας το γεγονός ότι όλες οι σχέσεις ακόμα κι αυτές που
θέλουμε να κρατήσουν αναπόφευκτα χάνονται..
Προσωπικά δεν είχα θέμα προδοσίας παρά μόνο κακής συμπεριφοράς
κυρίως λόγο αδικαιολόγητης ζήλιας.

Πολλοί πιστεύουν πως δεν υπάρχει υπερβολική αγάπη.
Η ζεστασιά της όμως είναι μια ανακούφιση  που δεν μας κουράζει ποτέ.
Αλλά όταν η αγάπη γίνεται εμμονή, καταβροχθίζει τον εαυτό της
Η φλόγα που έθρεψε, θυμώνει, γίνεται ανελέητη μια φλόγα
που τα κατασπαράζει όλα και μας αφήνει μπερδεμένους απ' τον κρύο αέρα
και την θλίψει που έμεινε πίσω

Ζούμε σε μια κοινωνία που για εμπορικούς λόγους
το γυναικείο σώμα έχει θεοποιηθεί!
Διαρκώς μας βομβαρδίζουν τραγούδια, διαφημίσεις,
εκπομπές, άρθρα, που παρουσιάζουν γυναίκες ως πρότυπα κατά κύριο
λόγο εξαιτίας της εξωτερικής τους εμφάνισης την βλέπουν σαν ωραία βυζιά και κώλο, σαν σεξουαλικό αντικείμενο δηλαδή για να ικανοποιήσουν τις ορμές τους γίνονται πολύ καλοί στο να "ρίχνουν" γυναίκες στο κρεβάτι, αλλά όχι και στο 
πως να διατηρήσουν μια σχέση.
Σήμερα κοιμόμαστε μαζί
Κι αύριο αντίο 
Και δεν με νοιάζει πως νιώθεις
Υπάρχουν άντρες οι οποίοι χρειάζονται τις γυναίκες
περισσότερο απ ότι τις αγαπούν
που δε μπορούν να αρκεστούν σε μία από αυτές.
Ποτέ δε παίρνουν ένα κάποιο πνευματικό ρίσκο.
Είναι νεκροί. Βλέπουν αυτό που θέλουν να δουν, κι αισθάνονται
αυτό που θέλουν να αισθανθούν κι η γοητεία τους φτάνει τόσο βαθιά, όσο η κολωνια τους.
Μια σχέση, έχει ήδη καταστραφεί όταν η σωματική επαφή
και δεν αναφέρομαι απαραίτητα στο σεξ,
έχει καταντήσει "αγγαρία"

Ζούμε σε μια εποχή όπου η ομορφιά ορίζεται από τα υπερμοντέλα,
η επιτυχία ορίζεται από τον πλούτο και η φήμη θεοποιείται στη βάση τού πόσοι σε "ακολουθούν" στα κοινωνικά μίντια.

Οι σκέψεις γίνονται πράξεις
Οι Πράξεις Συνήθεια η Συνήθεια χαρακτήρας
Κι ο χαρακτήρας πεπρωμένο!
Το πιο δύσκολο πράγμα να καταλάβεις είναι πως δεν κατάλαβες.

Είμαστε ειλικρινείς στους εαυτούς μας
ή
Ζούμε για τις προσδοκίες των άλλων;
Κι αν ανοιχτούμε και είμαστε Ειλικρινείς
Θα Aγαπηθούμε ποτέ Aληθινά;

Oλοι παθιασμένοι δηλώνουν στο face
αλλά στην πραγματικότητα εχει γεμίσει ο κόσμος απο παντρεμένους -
περιφερόμενα ζόμπι σε.. δημοσιουπαλληλική σχέση
και απο ζευγάρια που με την πρώτη δυσκολία χωρίζουν!
Oπότε κι ο έρωτας με "ρέγουλα",καλός είναι κι αυτός σε σχέση με το τίποτε και τα συμβατικά ζευγάρια που κυκλοφορούν ανάμεσά μας!

Ευχηθείτε μου καλή τύχη γιατί θα τη χρειαστώ
μιας κι το πρώτο ραντεβού μαζί της σήμερα αργά το απόγευμα,
κι ενώ μη θέλοντας να αφήσω τίποτε στα χέρια της Θεάς Τύχης
είχα σχεδιάσει τα πάντα κάπου "ουδέτερα"
                                                                      είχα γράψει


ΥΓ. το κείμενο αυτό είχε δημοσιευτεί στις 24/12 με τίτλο
"αμοντάριστες σκέψεις"
λόγο του ότι αυτές παράγονταν την ώρα που γράφονταν,
χωρίς ίσως να έχουν συνοχή μεταξύ τους και
αντικατοπτρίζουν το πως σκέφτομαι.

Η αλήθεια είναι πως έκανα χιλιόμετρα για μια γυναίκα
που δεν ήταν διατεθειμένη να κάνει ούτε ένα βήμα για μένα.
Ηταν η μόνη που με έκανε να ξυπνήσω απ τη χειμερία νάρκη
πολλών χρόνων. Ηταν η μόνη που με έκανε να ανοιχτώ
και να της λέω πράγματα...

Eιναι πολλοί που δε ξέρουν τη θέλουν από τη ζωή τους,
είναι πάλι κι άλλοι που δε ξέρουν τι θέλουν στη δική μου.
Ούτε να εντυπωσιάσω ήθελα κι ούτε προσπάθησα
να κάνω τον έξυπνο..
Oμως καταλαβαίνω περισσότερα απ όσα δείχνω.

Kι από μια ερωτική σχέση την μόνη απαίτηση που έχω είναι
η συναισθηματική.. Kαμία Aλλη.
Αν δεν υπάρχει..
Εξάλου τον άλλον τον "μετρώ" απ τις πράξεις του
Δεν ενθουσιάζομαι από λόγια Aγάπης 
Μεγάλωσα πια

Ευχαριστώ την Ariadni st. για το σχόλιο της.

Το "Αν" το "Ισως" και το "Αλλά"
Δεν οδήγησαν κανένα πουθενά 

Σημασία δεν έχει πόσα μάτια σε κοιτάζουν
Αλλά
Αν σε βλέπουν τα μάτια που κοιτάς εσύ 

Το δυσκολότερο παζλ, που προσπαθούμε να συναρμολογήσουμε
είναι αυτό με τα "κομμάτια"μας

Οταν για να κρατήσεις κάποια αφήνουμε τον εαυτό μας
έχουμε χάσει κι οι δυο 

Πάντα φοβόμουν μη χάσω ανθρώπους που Αγαπώ  
υπάρχει κανείς που να φοβάται μη χάσει εμένα;
Σεβόμενος την ιδιωτικότητας της 
Δε θα πω περισσότερα  
Δε μπορώ να αλλάξω το παρελθόν μου
Μπορώ ωστόσο να κάνω
Το καλύτερο για το μέλλον μου
Γιατί Δεν έζησα και θέλω να ζήσω

Με Αγάπη κι Εκτίμηση
morfeas
Η Αλήθεια είναι ότι δεν είπες και πολλά

13 σχόλια:

  1. Όλοι μας εχουμε μυστικα όντως, αρκει να αντιμετοπίζουμε την αληθεια καταματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οπως δεν εχω παίξει με καμιά δε θέλω να παίζουν και μαζί μου
      με έχει μπερδέψει τοσο πολύ που ειμαι στα όρια της τρέλας

      Διαγραφή
  2. Μμμμ δεν πέφτουν μόνο οι άντρες στην παγίδα της εξωτερικής εμφάνισης μιας γυναίκας, πέφτουν και οι γυναίκες. Να ναι ψηλός, με γωνίες και ωραίο σώμα. Η αλήθεια είναι πως επειδή όντως η ομοφριά θρέφει και την ψυχή ταλαιπωρούμαστε αδίκως γιατί επενδύουμε σε λάθος πρόσωπα.

    Δεν έχω απαντήσεις στο πρόβλημα πέρα από την προσωπική μου εμπειρία. Όσο καλλιεργούσα σαν άτομο την αυτοεκτίμησή μου τόσο απαγκιστρωνόμουν από τη γοητεία των άλλων. Όσο προόδευα σαν άτομο τόσο σταματούσα να εξιδανικεύω τους άλλους.

    Για αρχή μπορείς να σταματήσεις να κολακεύεις τους ανθρώπους με ωραία και κυρίως δημόσια γραπτά. Ανεβαίνει τόσο πολύ ο εγωισμός τους που αισθάνονται πως είναι σούπερ ουάου. Ελάχιστοι θα το εκτιμήσουν και θα το αξιποιήσουν.

    Το στίγμα είναι να θαυμάζεις τον εαυτό σου, όταν θα το κατακτήσεις αυτό θα δεις τρομακτικά ευχάριστες αλλαγές στην προσωπική σου ζωή!

    Έμπαινε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nai πέφτουμε σε παγίδες λόγο εξωτερικής εμφανισεις, αν και εδώ δε πρόκειται για τέτοιο περιστατικό,τι να θαυμάσω απ τον εαυτό μου? δεν έχω κάτι αξιοθαύμαστο,βλέπω τα χρόνια να περνάνε και φοβάμαι αν μείνω μόνος,ένα γραπτό αν ειναι ωραίο και αρέσει, η κολακεία και ο θαυμασμός είναι στο χαρακτήρα του συγγραφέα το πως θα το διαχειριστεί..

      Με έχεις κάνει να κοκκινίσω κάποιες φορές..

      Σευχαριστώ

      Διαγραφή
    2. Βρε δε βλέπεις τον Σαμαρά που τα γ@μησε όλα τη μάνα και νομίζει ότι είναι ο Θεός ο ίδιος;...

      Τι έχεις να θαυμάζεις;;; Τη μετάνοια και τον αγώνα, την ευεσθησία, την καλοσύνη, τη σεμνότητα, τη συγκροτημένη σκέψη παρά τις καταχρήσεις που προηγήθηκαν, τα ωραία γραπτά. Λϊγη πίστη σου χρειάζεται μονάχα

      Κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου και στείλε ένα ανθολόγιο σε κάποιον εκδοτικό, μετά γράψε και κάτι βιωματικό. Πόσο συγκλονιστική θα είναι η μαρτυρία σου.

      Τον Andony Bourdain τον ξέρεις; Να τον ψάξεις.

      Είναι ένας μάγειρας που μέχρι τα 40φεύγα του ήταν μέσα στις ουσίες.
      Έκατσε έγραψε κάποια βιβλία και έγινε ανάρπαστος και αγνώριστος, Από το 2005 και μετά κάνει τις καλύτερες ταξιδιωτικές εκπομπές και τώρα έχει μια υπέροχη οικογένεια. Και όλος ο κόσμος τον αγαπάει γιατί παραμένει ένας άνθρωπος που κουβαλάει τη μετάνοιά του.

      Τίποτα δεν πάει χαμένο στη χαμένη μας Ζωή που λέει και ο Λοίζος

      Διαγραφή
    3. Ax βρε Χριστίνα είσαι πολύ καλή, η μόνη που κάνει τη διαφορά εδώ μέσα

      Διαγραφή
  3. καλημερα φιλε μου! ολα ενταξει με τον κωδικα ε;;; χαιρομαι!
    να κανεις πραγματα για σενα μονο ευχαριστα και ολα θα πανε καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξερω τι να πω,η αληθεια ειναι οτι εχω μπερδευτει,δεν ξερω αν αφορα αυτο που ειχαμε συζυητησει,αν ειναι αυτο παρε με τηλ.οσο για αυτο που ειχες γραψει,μου βγαζει οτι δεν υπαρχει η σελιδα,οποτε και για αυτο εχω μπερδευτει,πραγματι υπαρχει μια μικρη για μενα μεριδα γυναικων που επενδυει στην εξωτερικη τους εμφανιση θεωρωντας οτι ετσι μπορουν να εχουν οτι θελουν απο τους αντρες και να τους κανουν οτι θελουν,εχω συναντησει τετοιες γυναικες,κι εχω δει με τα χρονια να γυριζει μπουμεραγκ,διοτι ξεχνανε το χρονο,ξεχνανε οτι η ομορφια δεν κραταει για παντα,κι οταν φυγει εχουνε μεινει μονες,τωρα το αν εχουνε μεινει με υλικα κερδη μονες,ειναι πολυ λιγες κι αν,τους εχει μεινει καποιο κερδος,επισης θα συμφωνησω με την andromeda,και για το οτι υπαρχουν γυναικες που θελουν γοητευτικους και γυμνασμενους αντρες,κι αυτες ομως πεφτουν στην παγιδα να γνωρισουν αντρες οι οποιοι ειναι ωραιοι μονο εξωτερικα,γιατι μεσα τους,νομιζω στο ειχα πει οταν τα ειχαμε πει απο κοντα,για την τωρινη γυναικα που ειμαι μαζι της ειχε πεσει θυμα ενος υποτιθεμενου για μενα αντρα,διοτι μονο απεναντι της μπορουσε να σηκωσει χερι,οταν βρεθηκε απεναντι μου ομως,εκει εκανε τη παπια,οπως και το αλλο σχολιο της μην κολακευεις τοσο,ειδικα στην αρχη,μετα αφου εχεις μαθει τον ανθρωπο σου,τοτε μπορεις να οχι να τον κολακευσεις,αλλα να πεις τα προτερηματα του αυτα που εχεις μαθει απο την συμβιωση μαζι του,θα μπορουσα να πω κι αλλα,εβγαλα και καποια πολυ προσωπικα,αλλα δεν γινεται να γραφω συνεχεια,θα τελειωσω θυμιζοντας σου που σου ειχα πει για τη γυναικα μου οτι σε ορισμενα θεματα υποχωρησα κι ας μην το θελα,για να κρατηθει μια σχεση ομως χρειαζονται υποχωρησεις κι απο τους δυο,μεσα ομως απο διαλογο,σου ευχομαι τα καλυτερα,εχεις μπροστα σου πολλα ακομα,απειρος δεν εισαι.Καλη σου μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιάννη εγώ να δεις τι μπέρδεμα έχω φάει..
    Επρόκειτο για το άτομο που είχα ζητήσει την συμβολή σου,τώρα για τη σελίδα που δε στη βγάζει την είχα αποσύρει.Στον επεξεργαστή κειμένου στη δεξιά μεριά έχει ένα μενού όπου προγραμματίζεις το post να αναρτηθεί μια συγκεκριμένη ώρα, κάτι πείραξα και δεν εμφανίστηκε στα blogroll αυτών που με διαβάζουν,την ξανα-ανάρτησα, αλλά κάπου τα έκανα σαλάτα.. και θα το διορθώσω

    Θυμάμαι τη συζήτηση μας και θα σε πάρω τηλ να μιλήσουμε και να βρεθούμε, έχω φάει μεγάλο κώλυμα με αυτό το άτομο γι αυτό ζήτησα τη γνώμη σου. Εχουν βρεθεί στο δρόμο μου τέτοιες γυναίκες δεν επρόκειτο όμως για τέτοια περίπτωση και σίγουρα δε συγκινούμε μόνο απ την εξωτερική ομορφιά. Θα γράψω τι ακριβώς συνέβη χωρίς φυσικά να εκθέσω προσωπικά της δεδομένα.
    Κλείνω από εδώ και σε παίρνω στο καπάκι τηλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα ,πραγματικά δεν ξέρω από που να ξεκινήσω ,με όσα θέλω να σου πω . Αρχικά γιατί ενώ περνούσα από τον χώρο σου δεν είχα σταθεί όσο θα έπρεπε .
    Σήμερα είμαι εδώ ,μου αρέσει η εμφάνιση του ,μου αρέσει η μουσική του ,πάντα αγαπούσα τα μαύρα φόντα εικόνες , τι και αν με έλεγαν καταθλιπτική .μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις ,σχεδόν τον ζηλεύω (με τι καλή έννοια) που εγώ δεν μπορώ να εκφράσω την ψυχή μου έτσι ..
    βγάζει μια καθαρότητα ο τρόπος σου όποιος και να είσαι όποια και είναι η ζωή σου η ψυχή σου είναι όμορφη ,και για μένα αυτή μετρά
    πραγματικά χαίρομαι που έχω την δυνατότητα να σε διαβάζω .
    Θα είμαι εδώ .
    Όσο για το κείμενο σου παραπάνω θα σταθώ σε μια πρόταση
    να ξέρεις ,που πιθανόν το γνωρίζεις ότι υπάρχουν και στην απέναντι όχθη άτομα ...γυναίκες που έκαναν χιλιόμετρα για έναν άνδρα και εκείνος δεν κουνήθηκε καν και εκεί ανήκω εγώ μια ζωή ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σίγουρα κάποιος θα χαίρεται που υπάρχεις στον κόσμο,εσύ ένας τόσο ευαίσθητος άνθρωπος,μη χάνεις την πίστη σου σε αυτό και μην αφήνεις τις απαισιόδοξες και αρνητικές σκέψεις να σε μπερδεύουν.
    Καμιά φορά δημιουργούνται παρεξηγήσεις λόγω κακής επικοινωνίας ή διαφορετικής.
    καληνύχτα Μορφέα
    Άρτεμις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη