Αν Ποτέ Με Χρειαστείς


Αν ποτε με χρειαστεις
Θα ειμαι εδώ
Να σου διωξω τη θλιψη
Και να σκουπισω το δακρυ
Αν ποτε με χρειαστεις
     Θα είμαι δύο βήματα πισω
          Να ακολουθώ τα βήματά σου
               Και να ακουσω τι εχεις στο μυαλο σου

Αν ποτε με χρειαστεις

     Ποτε δεν θα πρεπει να ανησυχεις
          Οτι η παρουσια μου δεν ειναι σημαντικη
               Και η Αγαπη μου δεν είναι αληθινη

Αν ποτε με χρειαστεις

     Θα ειμαι παντα γυρω
          Να φερω πισω το γελιο
               Που βαθια στην καρδια σου  βρηκα


Ποτε δεν θα πρεπει να ανησυχεις

     Για παντα θα ειμαι εδω
          Να διωξω τη θλιψη
               Και να σκουπισω ενα δακρυ


Αν ποτε με χρειαστεις..               

   Ειμαι Εδω Για Σενα!

                                morfeas               
Στην Αναστασία

7 σχόλια:

  1. :)))) Η καλύτερη έναρξη της χρονιάς να δίνεις αγάπη και παρηγοριά δε μια ψυχή! Καλή χρονιά καλέ μου Μορφέα! Το 2015 να είναι για σένα το έτος νούμερο ένα της καινούριας σου ζωής! Πιο δυνατός, πιο αισιόδοξος και κυρίως ευτυχισμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!!!!!
      Αμα σου πω ότι μου έλειψες θα με πιστέψεις;
      είσαι το μόνο άτομο που το πρόβλημα μου είχε γίνει κι δικό σου!
      και πάντα μου έφτιαχνες τη ψυχολογία!

      ευχαριστώ!!

      Να έχεις μια καλή και δημιουργική χρονιά!!!

      Διαγραφή
  2. τυχερή η Αναστασία... ωραίο!!!...
    καλή χρονιά!! με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά πρέπει να είναι τυχερή η Αναστασία!
    Πολύτιμο αυτό που θα έχετε :)))
    Καλή σας χρονιά λοιπόν φίλε :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Adorei a visita no meu blog.
    Tenha uma boa semana!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σου Μορφέα, δεν θυμάμαι αν είπαμε ευχές (έχω χάσει λίγο τον μπούσουλα), οπότε Καλή χρονιά και εύχομαι αυτός ο χρόνος να είναι πλούσιος σε πνεύμα πρώτα και μετά σε ύλη. Βλέπω όμως ότι είσαι πλούσιος σε συναισθήματα. Πολύ όμορφος τρόπος να εκφράζεις συμπαράσταση και αγάπη.
    Χαίρομαι που γνωριστήκαμε :-)
    Καλό υπόλοιπο εβδομάδας να έχεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά Μορφέα!
    Και πολύ όμορφο το ποίημά σου!
    Να είστε καλά!Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη