Εκπτωτος Αγγελος

Καθε νεα Αρχη
ερχεται απο καποιο απαρχες τελος
Καθε φορα που θα με σκοτωσει
Εχω γεννηθει ξανα

Ειμαι η Δυναμη του Συμπαντος
και η Ευθραυστοτητα της Ζωης
Ειμαι Πνοη που Δινει Μορφη
Η Σκεψη που Δινει Ουσια

Ειμαι η ομορφια της αιωνιας Αγαπης
κι η ασχημια του μισους
Ειμαι η Θεοτητα της Γεννησης
και η αποστροφη του θανατου

Είιμαι το σκοταάδι της νυύχτας
και το φως της ημερας
Ειμαι η ενσαρκωση της ευχαριστησης
κι η φινετσα του πονου

Ειμαι το Α και το Ω
Ειμαι οτι Υπορξε
και ολα αυτα που θα Υπαρξουν ποτε

Ειμαι Θεοτητα
Ειμαι των Ασωματων Φωνη


Ενας Εκπτωτος Αγγελος

14 σχόλια:

  1. Αν και "έκπτωτος" η ιδιότητα του Αγγέλου, δεν θα χαθεί ποτέ!
    ;-)
    Ευτυχισμένο το νέο έτος, Μορφέα!
    Ό,τι καλύτερο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά Μορφέα με υγεία!
    Το Βιβλίο της Κατερίνας που με ρώτησες είναι αληθινά γεγονότα, από τα πολλά ημερολόγια της μητέρας του συγγραφέα και όσα έζησε μαζί της.

    ΥΓ: Σου έχω πει ότι πορώνομαι με τις μουσικάρες που βάζεις στο music player??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου έκανε εντύπωση και αν με έπαιρνε οικονομικά θα το αγόραζα να το διαβάσω,αν και δε διαβάζω τώρα,δε μπορώ να συγκεντρώσω τη σκέψη μου

      Ευχαριστώ Κατερίνα

      Διαγραφή
  3. Bem vindo em meu blog e em meu coração!
    Muito feliz em começar 2015 com tua presença em minha vida!
    Amo a Grécia e seu povo!
    Que nossa amizade seja eterna!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ό,τι κι αν είσαι, εύχομαι το 2015 να είναι καλύτερο και ομορφότερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ!
      Να έχεις μια καλή και δημιουργική χρονια

      Διαγραφή
  5. Καλη Χρονια ""Morfea!!Με Υγεια Αγαπη Και Εμπνευση!!!Οτι Επιθυμεις Το Καλυτερο Να Σου Φερει Η Νεα Χρονια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με Εκτιμηση και Αγαπη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη