Είμαστε Ακόμα Μαζί

Στο λεπτομερεστερο επιπεδο της υπαρξης μου εισαι ακομα μαζι μου 
Εξακολουθουμε να βλεπουμε ο ενας τον αλλο 
Σε αυτο το επιπεδο περα απο τα ματια 

Μιλαμε και γελαμε μαζι
Σε ενα μερος περα απο τις λεξεις 
Σενα μερος που ο Χρονος εχει σταματησει 
Εξακολουθουμε να αγγιζουμε ο Ενας τον Αλλον

Μοιραζομαστε χρονο μαζι
Σε ενα μεροςοπου ο χρονος εχει σταματησει 

Ειμαστε ακομα μαζι σ'ενα επιπεδο που ονομαζεται Αγαπη 
Αλλα εγω κλαιω μονος για σενα 
Σε ενα μερος που λεγεται Πραγματικοτητα

Κι εμεινα εκει να αιμορραγω
Ψυχικα
Σωματικα και Εσωτερικα 

Παγιδευμενος Στο Δικο Μου Μυαλο
Nα ονειρευομαι τα κοκκινα τα χειλη σου
Σε Ενα Απαγορευμενο Ονειρο
morfeas
Εφυγες κι ολα μοιαζουν ονειρο κακο
Οσο και να με πειραζει
Μονο αυτο θα πω
Να Προσεχεις Καλη Τυχη 
Σ'αγαπω
Θελω να ξερεις οτι μου Λειπεις..
Μου Λειπεις και γραφω και παλι

7 σχόλια:

  1. Ακομη και πληγωμένος, εχεις τη δυναμη να εκφραζεσαι και να ξεσπάς!
    Εχε αισιοδοξία και υπομονή, θα λάβεις ό,τι αξίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φίλε... ωραία τα γράφεις... εύχομαι όλη αυτή η αγάπη να βρει ανταπόκριση.. κάπου... !! καλόν μηνα! με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα κάθε φορά τα λόγια σου με ταξιδεύουν...
    Ελπίζω κι εύχομαι για το καλύτερο όνειρο, όχι απαγορευμένο, αλλά άκρως αληθινό για εσένα, Μορφέα μου!
    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. morfeas.. καλώς ώρισες και στο μπλογκ μου με την λογοτεχνία...
    Σου εύχομαι τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρομαντικό σε ξαναβρίσκω Μορφέα και δημιουργικό! Επέστρεψα στην παρέα! Έκανα κι εγώ τις θεραπείες μου, τώρα έχω κι εγώ ψυχοθεραπεύτρια αμ πώς!!! Άντε καλό χειμώνα να χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ όμορφο σε αγαπάω παρά πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σ'ενα μέρος που ο χρόνος έχει σταματήσει..πέραν αφής εξακολουθούμε να αγγίζουμε ο ενας τον άλλο...



    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη