Και η ζωή συνεχίζεται θέλοντας και μη











Με τ'ονομα σου στο μυαλο θα προχωρησω
Και ενα κενο που μονο εσυ ξερεις να νιωθεις  

Ξυπνας το πρωι 
με την αισθηση 
της
Ναυτιας
Απωλειας
Δυσπιστιας
Κουρασης
Πονου
Μοναξιας
Αλλα.. 
Εχεις πια σηκωθει 
Και η ζωη συνεχιζεται θελοντας και μη 
Κι ετσι προχωραμε  
Με τις ωρες να γυροφερνουν
Και να ερχεται αργα το πρωι

Στη συνεχεια το απογευμα και τελος το βραδυ  

Δεν εχεις χρονο για μενα
Καταλαβαινω   
Δεν εχεις χρονο να με παρεις τηλεφωνο   
Το καταλαβαινω  
Δεν εχεις χρονο να μου στειλεις μηνυμα  
Το καταλαβαινω 
Δεν πληρω τις προδιαγραφες σου? 
Το καταλαβαινω
Αλλα να σου πω κατι?
Οταν θα με δεις Αλλου..
Ευχομαι να με καταλαβεις κι Εσυ  
Τα Φιλια μου 

Να τρεξω απο πισω σου δεν προκειται   
Εαν ομως θελησης να με ψαξεις   
Θα σε αφησω να με βρεις

Μη Διανοηθεις ομως Να Με Θυμηθεις Οταν πια Θα Σ' Εχω Ξεχασει 

Στις μερες μας το "Για Παντα Μαζι"
Σημενει
"Μεχρι να βρω κατι καλυτερο"
Στο κατω κατω εγω εχασα καποια που δεν με ηθελε
 Εσυ εχασες καποιον που θα εδινε την ζωη του για Σενα  
Εχει Διαφορα

Δε με ρωτησες αν ειχα εγω προβλήματα
Με Αγαπουσες καθε τοσο με δειαληματα

Η Αγαπη δε πεθαινει η Αγαπη ποτε δε χανει
Αλλα να Αγαπα ο ενας απο τους δυο
Εμενα δε μου φτανει  

Αυτος που σε ξερει καλα  
Ξερει και τον τροπο να σε πληγωσει
  
morfeas
Δε δημοσιευτηκε κατ αναγκη
τη μερα που γραφτηκε

5 σχόλια:

  1. Ο έρωτας είναι θύελλα. Παρασέρνει. Όσο η θύελλα διαρκεί ο ένας έχει ανάγκη τον άλλον. Όμως, είναι αμφίβολο, εάν, αυτοί που βρεθούν μέσα της, ξανασυναντηθούν όταν αυτή κοπάσει.

    Είναι ένα ρίσκο που το αναλαμβάνουν οι ερωτευμένοι.

    Καλησπέρα Μορφέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Σωστά.
      Βέβαια, "το τέλος" είναι ένας έρωτας που έκανε τον κύκλο του. Συνήθως όμως, ανοίγει ένας άλλος.

      Διαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη