Υπάρχουν Κάποιες Αγάπες..

Που σε κανουν να λιωνεις 
Σε κανουν να πονας 
Υπαρχουν καποιες Αγαπες που δεν ξεχνιουνται
 Ουτε με το ποτο   Ουτε με το τσιγαρο
      
Υπαρχουν καποιες Αγαπες που γεμιζουν δακρυα τα ματια 
Σταχτη και αποκαιδια στο περασμα τους 

Υπαρχουν καποιες Αγαπες που δε σ΄αφηνουν να κοιμηθεις τη νυχτα

Που Σε Στοιχειωνουν
Που παιζουν με το μυαλο παραξενα παιχνιδια 

Υπαρχουν καποιες Αγαπες
Που αφηνουν ανεξιτηλα σημάδια στο κορμι σου
Στην Ψυχη και στο μυαλο σου

Υπαρχουν καποιες Αγαπες που δε σβηνουν ποτε 
Που δεν μπορεις να τις κουμανταρεις
Που δεν εχεις τη δυναμη και το κουραγιο να πας παρακατω

Αυτη
Η Γοητευτικη Γλυκυτητα
Στο Φερετρο της Αγαπης
Που Μας Ενωνει!

Εκτος σχεδιου ονειρα ο λογισμος γυριζει  
Μα η μοιρα τ ανακαλυψε και τα κατεδαφιζει

Υπαρχουν Καποιες Αγαπες
Που
Τις Εχεις Παντα Μεσα Σου
morfeas
Δε δημοσιευτηκε κατ αναγκη
τη μερα που γραφτηκε

5 σχόλια:

  1. Ε, ναι, υπάρχουν τέτοιες αγάπες, κι ακόμα να αποφασίσω αν είναι ευχή ή κατάρα το γεγονός ότι υπήρξαν.. Καλό βραδάκι Μορφέα ⭐🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που είναι η ελπίδα που είναι τα όνειρα μου τα έκρυψαν καλα βαθεια μεσα μου .καποια μου τα εκλεψαν στην διαδρομή της ζωη μου.. τα ποιο ομορφα όνειρα τα κάναμε μαζί ..πάει χαθηκε η ελπίδα μου για παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλό βράδυ morfea
    περίεργο, με τον άλλον λογαριασμο μου δεν μπόρεσα να σε δω... εδώ στο καινούργιο σου μπλογκ...

    καλές επιτυχίες
    όμορφο το ποιημα...

    καλό βραδυ...

    χάρηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη