Tωρα Πια Ειναι Αργα

 
Τωρα πια ειναι αργα
Να ξανα 'βρεις καρδια ζεστη
Εσπασε καθε δεσμος μεσ' τη ζωη

Ειν' αργα για να μου λες
Ποσο μετανοιωσες πολυ
Μα τωρα ποια δεν οφελει
να ξανα 'ρθεις

Κι αν πονας, μη μου ζητας
Συγνωμη να δεχθω
Φταις εσυ
Που δεν μπορω να σ' αγαπω

Ειν' αργα, πολυ αργα
Να μου ζητας τον γυρισμο
Οτι κι αν λες
Πως να στο 'πω.. Αδιαφορω

Κοιτα πως αλλαξα για σενα χαρακτηρα εγω
Που ημουν παντα το καλυτερο παιδι 
Δεν ξερω αν εχασα και δε θυμαμαι αν πηρα
Σ'αυτον τον Ερωτα που ζησαμε μαζι 
χιλια κομματια η ψυχη και το μυαλο μου
Και μια ψυχη φυλακισμενη σε κελι 
Και εγω χαμενος σε χιλιαδες αναμνησεις
Μ'ενα ποτηρι να μου πνιγει τη σιωπη 

Ψαχνω τη δυναμη να αντεξω μακρια σου
Ψαχνω τον τροπο να σε βγαλω απ'το μυαλο 
Δεν θελω τιποτα εσενα να θυμιζει 
Ουτε μπροστα μου θελω να σε ξαναδω 

Κι αν μετανιωσεις και ζητησεις να βρεθουμε
Θα'ναι οι δρομοι και η πορτα μου κλειστη
Σε ποιο κομματι της καρδιας να σε χωρεσω
Που οταν εφυγες την αφησες νεκρη

Σ’ενα λεπτο τα πηρες ολα κι ειπες "φευγω" 
Ουτε συζητηση δεν ηθελες να κανεις
Εσυ που γεμιζες με ορκους τη ζωη μου
Εβαλες στοχο μια Αγαπη να πεθανεις

Φυγε και μη γυρισεις πισω
Μη ξαναρθεις στα ονειρα μου
Πετρα θα κανω την καρδια μου
Θα βρω τον τροπο να σε σβησω 
Φυγε Και Μη Γυρισεις Πισω
Καποτε θα λες οτι με γνωρισες
Και δε θα σε πιστευουν 

1 σχόλιο:

  1. Όμορφοι στίχοι, Μορφέα μου, ωραίο τραγούδι. Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη