To blogόσπιτο

Μετά από καιρό μπήκα για λίγο στο blogόσπιτο,
έρημο και  ακατοίκητο, σαν ένα εγκαταλειμμένο σπίτι.
Ετοιμόρροπο.
Αυτή την εντύπωση μου έδωσε.
Ανάμεσα στα χαλάσματα βρήκα και κάποιες αναρτήσεις, κάτι σαν ημερολόγιο που έγραψε ο ανισόρροπος κάτοικος του  
Κάθισα και διάβασα, κάποιες..
Στο διάστημα τις απουσίας μου μεσολάβησε ένας "χωρισμός" αποτέλεσμα του καβγά που προηγήθηκε μια μετακόμιση, αποτέλεσμα
του χωρισμού συν κάτι ψιλά...
Σαν απ το πουθενά, βρέθηκαν ένα φιλικό ζευγάρι να βοηθήσει,
φιλοξενώντας με σπίτι τους
Εκ των υστέρων κατάλαβα ότι δεν ήταν και τόσο αγνές οι προθέσεις τους 
ειδικά της κοπελιάς,
Συνήθως καταλαβαίνω τα άτομα λόγο διαίσθησης και αντίληψης
Δεν θα αναφερθώ σε λεπτομέρειες.. είναι νωρίς ακόμα.
Να πω κάπου εδώ κάτι που μου έκανε εντύπωση, μετά από δέκα χρόνια 
κοινής συμβίωσης με την σύντροφο, ένας δεν βρέθηκε να μου πει: 
ξανασκέψου το, μήπως φταις και συ... γιατί συνήθως δε φταίει μόνο ο ένας
Ναι, όλοι σε όσους το συζήτησα, βιάστηκαν να συμφωνήσουν μαζί μου 
χωρίς να ξέρουν πράγματα και καταστάσεις, πέρα απ αυτά που εγώ έχω πει... 
Ασχολίαστο
Να πω ακόμα εδώ στους φίλους του blog ότι είμαι καλά. 
Υπάρχει μια ανασφάλεια όσον αφορά τη δουλειά, μετά τον Ιούλιο 
ίσως θα είμαι άνεργος λόγο αλλαγής εργολάβου.
Επίσης να σας προτείνω να δείτε το ντοκιμαντέρ του zeitgeist, είναι πολύ κατατοπιστικό όσον αφορά τα πολιτικό/οικονομικά που συμβαίνουν στον κόσμο, θα καταλάβατε καλύτερα αυτά που γίνονται(και) στη χώρα μας.(αν δεν ξέρετε που θα το βρείτε, μπορώ να σας δώσω link για υπότιτλους κτλ. πραγματικά αξίζει)  
Κάτι ακόμα,μην αγοράζετε ηλεκτρονικές συσκευές από μαγαζιά κτλ
Μια απλή έρευνα αγοράς για κάτι,μου απέδειξε τη ληστεία που γίνετε σε βάρος μας, συσκευές που πουλιούνται εδώ 1500e έξω και μέσω internet 250e.
Ναι εντάξει, δεν είναι πρώτης ανάγκης, αλλά τον κώλο
μας τον πιάνουν κανονικά.
Περισσότερα σε επόμενη ανάρτηση.
Αυτά προς το παρόν
                             morfeas

Καλή Σας Μέρα

2 σχόλια:

  1. καλώς ήρθες πίσω!
    σημασία νομίζω δεν έχει σημασία ποιός έφταιγε αλλά περισσότερο το πως λήγει η σχέση.Ήρεμα ή με ομηρικούς καυγάδες.
    Όσο για το επαγγελματικό μακάρι να ξαναβρείς γρήγορα δουλειά
    καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ Περσέα,
    έχεις απόλυτο δίκιο,
    όσο για τη δουλειά...
    δε βλέπεις πως τα χουνε κάνει;
    καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη