Uriah Heep ڰۣڿڰۣ ♥ ڰۣڿڰۣ July Morning

Εκεί ήμουν ένα πρωινό του Ιουλίου ψάχνοντας γι’ αγάπη.
Με την δύναμη μιας καινούργιας μέρας που ξημέρωνε κι έναν όμορφο ήλιο.
Στον ήχο του πρώτου πουλιού που κελαηδούσε εφευγα για το σπίτι
Με την κατεγίδα και την νύχτα πίσω μου και έναν δρόμο μόνος μου.


Με την μέρα ήρθε η απόφαση
Θα σε ψάχνω

Έψαχνα γι’ αγάπη στα πιο παράξενα μέρη.
Δεν υπήρχε μια πέτρα που να μην γύρισα.
Θα πρέπει να δοκίμασα πάνω από χίλια πρόσωπα,
Αλλά κανένα δεν κατάλαβε την φωτιά που έκαιγε

Στην καρδιά μου, στο μυαλό μου, στην ψυχή μου.

Εκεί ήμουν ένα πρωινό του Ιουλίου ψάχνοντας γι’ αγάπη.
Με την δύναμη μιας καινούργιας μέρας που ξημέρωνε κι έναν όμορφο ήλιο.

Στον ήχο του πρώτου πουλιού που κελαηδούσε
Έφευγα για το σπίτι

Με την κατεγίδα και την νύχτα πίσω μου
και έναν δρόμο μόνος μου.

Με την μέρα ήρθε η απόφαση
Θα σε ψάχνω.
(και κάπως έτσι βρεθήκαμε..)


Όταν οι Uriah Heep, ηχογραφούσαν το album, "Look At Yourself",
η μπάντα συνηδητοποίησε, ότι είχε τρία ξεχωριστά
και ξέμπαρκα μουσικά μέρη, γραμμένα στον ίδιο μουσικό τόνο.
(φτιάχνοντας το βίντεο αφαίρεσα το πρώτο)
Η ένωση αυτών των μερών,αποτέλεσαν την εισαγωγή,
το κουπλέ, και το refrain του τραγουδιού July Morning.

Στη Βουλγαρία τώρα κάθε 30 του Ιούνη, πηγαίνουν στις ακτές
της Μαύρης Θαλλασας για να δουν την ανατολή της 1ης Ιουλίου,
τραγουδώντας το July Morning, γεγονός που είναι εμπνευσμένο
από το τραγούδι των Uriah Heep 
Εκ των υστέρων να πω ότι αυτό το τραγούδι δε είναι τυχαία εδώ.
Το βίντεο φτιάχτηκε έχοντας εσένα στη σκέψη μου Αρτεμις


Στο αφιερώνω

3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο και αγαπημένο.Δεν γνώριζα την ιστορία του.
    Ένα από τα πολλά παραδείγματα λοιπόν που τα τραγούδια,αν μη τι άλλο, αποτελούν πηγή έμπνευσης.
    Καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπώ Uriah Heep!
    Και συμφωνώ απόλυτα με τη Μιράντα μου, πιο πάνω, ως προς την πηγή έμπνευσης!
    Καλό βράδυ, Μορφέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μουσική βλέπω και κλασικοροκιές! Γουτάρω που λέει κι ένα φιλαράκι μου! Καιρό είχα να τους ακούσω ! Καλημέρα Μορφέα!!!!!! Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη