Ένα Περιφρονητικό Του Χρόνου Όνειρο

Ενα Περιφρονητικο Του Χρονου Ονειρο
Εξω απο τα ορια της πραγματικοτητας
Πανω στη γραμμικοτητα του χρόνου
Σε Αγαπησα
Στο σκοταδι της ονειροπολησης 
Μια ομιχλωδη νυχτα από μυριαδες μνημες  
Κανοντας ατελειωτης Αγαπης Ονειρα 
Εισαι το παθος που μεγαλωσε 
κι η ομορφια σου ειναι μεγαλυτερη απο'κεινη της Ελενης της Τροιας
Σ'ενα  Περιφρονητικο του Χρόνου Ονειρο λαχταρω να αγγιξω την ψυχη σου 
Περα απ τους οριζοντες των επιγειων απολαυσεων 

Να σμιξουμε σε μια ενωση πανω σε μεταξενια συννεφα
Με παθος αχαλινωτης ευφοριας 
Εισαι ενα φωτεινο αστερι σε ηλιολουστο ουρανο 
Μια φεγγαροφωτη Αυγη
 κι 
Ο μονος λογος για την ευτυχια μου

Εχω λογια που δεν εχεις ακουσει  
Πραξεις που δεν εχεις δει   
Αγγιγμα που δεν εχεις νιωσει  
κι
Αγαπη Που Δεν Προκειται Να Βρεις Αλλου 

Φευγω με τη σκεψη πανω σου θα την αφησω 
Να πω πως κατι ξεχασα και να ξαναγυρισω
  
Μπορω να γινω η φλογα που θα αναψει τον Ερωτα 
Μπορω να γινω τα ξυλα που θα τον συντηρησουν  
Εσυ Φροντισε Μονο 
Να Μην Γινουν Ολα Σταχτη 
morfeas
Η Αγαπη ειναι μια νοτα 
που ερχεται καποιος
και την κανει μελωδια 
Η μονη Αγαπη που αξιζουμε 
Ειναι αυτη που Χαριζουμε
Τιποτα Λιγοτερο 
Τιποτα Περισσοτερο

23 σχόλια:

  1. η αγαπη θελη αγαπη της αγαπης την αγαπη με πολύ πολύ αγαπη στην γλυκια μου την αγαπη με αγαπη σε αγαπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπη μου ελπιζο να σου αρεσε το ποιηματακη μου αρτεμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω άλλο δρόμο..
      Δεν έχω άλλο τρόπο……
      Τα σημάδια της φυγής μου ακολουθώ υπνωτισμένος.
      Δεν ξέρω που με πάνε……απλά βαδίζω.
      Σε μια τρελή πορεία που το φως της μέρας
      αγκαλιάζει το σκοτάδι ΣΕ ΑΓΑΠΩ!!

      Διαγραφή
  3. μια ζωη δεν με φτανη να σου λεω σε αγαπω καρδια μου αρτεμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάτσας είναι το επίθετο σου ανώνυμε απο πάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα τι σε κόβει?
      Της ασφάλειας εισαι?

      Διαγραφή
    2. Αγαπη μου μην ασχολισε με κανεναν αρτεμη

      Διαγραφή
  5. Τωρα το να μπω να ευχηθω τα καλυτερα επιτρεπεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε φίλους επιτρέπω τα πάντα!
      Φυσικά και να ευχηθείς!!!

      Διαγραφή
  6. Λοιπον Αρτεμη δε σε γνωριζω,γνωριζω ομως το Γιωργο,οποτε επειδη ο φιλος μου ξερω οτι εκτος απο το να ξεχωριζει τους ανθρωπους ξερει και να δινει την αγαπη του απλοχερα,για να τα εχει γραψει ολα αυτα σημαινει οτι εισαι πολυ ξεχωριστο ατομο,θα ευχηθω οχι μονο τα καλυτερα,αλλα και κατι παραπανω για τους δυο σας,οσο για τους κακεντρεχεις πηγαιντε αλλου να βγαλετε τα απωθημενα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστο για τα καλασου λογια για τον γιωργο και για της ευχες σου.αρτεμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Αρτέμης Μάτσας είναι της ασφάλειας εκτός κι αν δεν έχεις δει ποτέ ελληνικό κινηματογράφο που το αποκλείω. Για να μη σου μένουν απορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μπορώ να πω ότι μου άρεσε κι έβλεπα ιδιαιτέρα Ελληνικό κινηματογράφο.. αν και κάποιες άξιζαν..
      Ο Ματσας μου ήταν γνωστός όχι με το μικρό του όνομα

      Συγνώμη για πριν.. αλλά ήμουν προκατειλημμένος..
      έχοντας έρθει κάποιο μην. ανώνυμο προσβλητικό..

      Τα είχα πάρει στην κράνα..

      Διαγραφή

  9. Μορφέα μου, δεν έχω λόγια!!!
    Χαμογελώ μέχρι τ' αυτιά και χαίρομαι πολύ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτά είναι... Χαίρομαι απίστευτα όταν βλέπω ανθρώπους να αγαπιούνται τόσο τρυφερά!! Να το ζήσετε ολοκληρωτικά!! Φιλιά και στους δύο!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συγκινηθηκα τοσο πολυ! βουρκωσα! δεν εχω λογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και τι δεν θα έδινα να το έγραφε κάποιος για εμένα αυτό το κείμενο.
    πανέμορφο.
    να το ζήσετε όπως του αξίζει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πραγματικά χαίρομαι πολύ!
    να είσαστε καλά και πάντα αγαπημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σας ευχαριστουμαι για της ευχες σας...ειμαι πολυ ευτιχισμενη που εχω διπλα μου τον πιο ομορφο ανθρωπο του κοσμου..τον αγαπαω και παντα με καθε τροπο θα του το λεω και θα του το διχνο αρτεμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χαίρομαι... εύχομαι παντα να αγαπάς...και πολυ ωραία η αναρτηση...με τις φωτο... μπραβο!!... καλο Σαβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η αγάπη είναι και θα είναι πάντα το πιο δυνατό συναίσθημα. Είναι τόσο όμορφο να βλέπεις ανθρώπους να το νιώθουν και να το εκφράζουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη