Παγιδευμενος Στο Απειρο

Εχω βαρεθει κι ο κοσμος μου σιγα-σιγα καταρρεει 
Το μονο που βλεπω είναι μια αντανακλαση του 
Ειμαι η αυρα μιας χαμενης ψυχης 
Δημιουργια μιας σκοτεινης φαντασιας

Σκια ενος κλειστοφοβικου μυαλου σε στοιχειωμενα οραματα  
Δινοντας μου αναμνησεις απο ευτυχισμενες μερες 

Ημουν ηλιος φωτεινος
Τωρα παγωμενο φεγγάρι 
Η απομακρυσμενη κοιλαδα της ζωης μου ειναι στοιχειωμενη
Απο απροσωπες σκιες  
Προθυμα Ενοχες 

Εχασα τα απομειναρια της ξεγνοιασιας μου 
Παγιδευμενος στο Απειρο 

Χλωμο το φως της ελπιδας
Τα ματια μου δεν εχουν πια δακρυα 
Το αιμα μου επιθυμει να τρεξει ελευθερο 
Θρηνων κηδειας φτανει στα αυτια μου 
Ορατοριο απο μακρινες ηχω

Σκλαβωμενος στον εαυτο μου 
Στη φυλακη της Ζωης μου
Επιτρεψτε μου χορταριασω τη Γη με το αιμα μου
Να σβηνουν πανω της οι φωτιες 

Ως εκπτωτος Αγγελος 
Απελευθερωνω την ψυχη μου στο τελος της μετανοιας μου 

Σωστε Με Απο Την Αιτιοκρατια
morfeas          
        

14 σχόλια:

  1. Πολυ θλιψη,διακρινω και δεν μπορω να το καταλαβω,η μαλλον το καταλαβαινω γιατι κι εγω τρωω πολλες φορες τετοια φλας,οποτε προσπαθω να ζω το παρον,να βλεπω το μελλον με αισιοδοξια(οσο γινεται),και να μην ξεχναω το παρελθον ωστε να μην επαναλαβω ποτε μα ποτε τα λαθη του παρελθοντος,Καλη σου μερα & καλο Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα φλας ηταν,φαντασου οτι μπηκα να γραψω κατι για την Αρτεμης..
      Σωστα τα λες!

      Διαγραφή
  2. στο χω ξαναπει φιλε μου! γραφεις μαγικα! συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οκ, θα σε σώσω: Απλώνω το χέρι μου! Πιάσε!
    Όντως, βρε Μορφέα μου... Πολύ σκότος στα λόγια σου αλλά ταυτόχρονα και τόση θέληση για λύτρωση!
    Πολύ μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    (Ελπίζω ο προϊστάμενος να είναι ... η καλύτερη εκδοχή αυτού που είχες φανταστεί!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην αφηνεις να σε λυγίσει, τσακισε το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την Αριαδνη!

      Ενταξη ολα καλα ειναι (περιπου)

      Διαγραφή
  5. η σκλαβιά από τον ίδιο μας τον εαυτό είναι η μεγαλύτερη...
    υπέροχο πραγματικά...
    εκφράζεις πολλούς με αυτό σου το ποιήμα...
    καλημέρα

    υ.γ ελπίζω να μην έχεις θυμώσει μαζί μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω!
      Γιατι να εχω θυμωσει?

      Διαγραφή
    2. απλά άργησα να γράψω στην ανάρτηση που μου είχες ζητήσει...
      ξέχνα το...
      καλή συνεχεια

      Διαγραφή
  6. πολύ ομορφο... αλλά, δεν σου επιτρέπουμε!!! η ζωή είναι ΠΟΛΥΤΙΜΗ! καλά να περνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το μοίρασμα τέτοιων σκέψεων και συναισθημάτων είναι λύτρωση! Κι ο λόγος σου υπέροχος!!!
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ποίηση είναι λυτρωτική.
    Κι ένα είδος αυτοάμυνας!
    Τα γράφεις, αποφορτίζεσαι και...
    πας παρακάτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη