Bullying: Ενα τοξικό εργασιακό περιβάλον

Η στιγμη που δε θα βρισκεις το δικιο σου.....
Που θα προσπαθησουν να σου την πεσουν ολοι 
Συκοφαντωντας και Μειωνοντας σε ως Ανθρωπο
με προσβλητικα λογια
.....και που όμως δε θα σε νοιαζει και καθολου να το βρεις 
Είναι Η Πιο Απελευθερωτικη Στιγμη Απ' Ολες!
Αλλα οταν με πνιγει το δικιο,και δε μπορω να το αποδειξω 
κλαιω, παραμιλαω, καπνιζω και πινω
Θα θυμάστε φαντάζομαι ένα post πέρσι το Σεπτεβριο με τίτλο:
Ενα τοξικό εργασιακό περιβάλον οπου μεταξυ άλλων έγραφα: 
"Εδώ και χρονια καλλιεργείται ένα αρνητικό κλίμα απέναντι μου στη δουλειά από κάποια άτομα που κατέχουν θέση ισχύος, κάνοντας κατάχρηση εξουσίας με αποτέλεσμα η ψυχολογία μου να έχει πιάσει τόσο πάτο..."
Αυτο συμβαίνει πολλά χρόνια (7-8)τώρα κι απ'τις πρώτες μερες(!)
Κατα καιρούς σταματάνε κάνοντας μου δήθεν τον "φίλο" 
και με γλοιώδη "ευγένεια" και ξανά μανά τα ίδια
Υπάρχει μια κλίκα η οποια αποτελείτε μεταξύ άλλων απο τρεις υπεύθυνους γραμμής παραγωγής κι εναν ηλεκτρολόγο βάρδιας,οι οποίοι εκμεταλευονται την εξουσία που εχουν και προκειμένου να μου σπασουν τα νευρα δημιουργουν εντυπώσεις εις βαρος μου λέγοντας συχνά πυκνά προσβλητικά λόγια
Εμφανίζουν τον χαρακτήρα "Δόκτωρ Τζέκυλ και μίστερ Χάιντ".
Ο Τζέκυλ (ο καλός)  ενώ ο Χάιντ (ο κακός)
Ειναι πολυ πειστικοί ψεύτες. Ειδικα ο ενας εξ αυτων ο ****..
Αλλάζει τα λεγόμενά του ανάλογα με τις καταστάσεις
και τα άτομα που παρευρίσκονται.
Γοητευτικός σε άτομα από τα οποία θέλει να "πάρει" κάτι 
Δύσκολα καταλαβαίνει κανείς ότι το άτομο αυτό "βράζει" από μίσος,
εκδικητικότητα και περιφρόνηση απεναντι μου
Είναι διαχειριστικός στη συμπεριφορά του, ψυχολογεί τους παντες..
καταλαβαίνει τις ανάγκες τους και ξέρει πώς να φερθεί 
όταν θέλει να πετύχει κάτι.
"Δηλητηριάζει" με πολλούς αδιορατους τρόπους:
 Υποτιμηση ικανοτήτων, υπονομευση έργου,"χαριτωμένο κουτσομπολιό",
"τυχαία σχολια" μπροστά σε τρίτους έτσι.. ώστε να μην μπορω να αμυνθω
Προσφατα (17/06) με προκλητική συμπεριφορά στο διάλειμμα 
λέγοντας μου άκρως προσβλητικά μεταξύ άλλων λογια: 
"καποτε γαμουσες κι εδερνες εδω(!) τωρα εισαι για να σε γαμανε ολοι" και "εγω δε θα σε περιμένω έξω απο την πύλη για να σε δείρω..αλλα θα σου κατεβάσω τα παντελόνια και θα σε γαμήσω"
Περιμένοντας απο εμενα να αντιμιλήσω ωστε να προκληθεί επεισοδιο.. 
με αποτέλεσμα να με διώξουν απ την δουλεια,
"ειτε υπάρχεις ειτε δεν υπάρχεις στη δουλεια, το ιδιο κάνει"
να μου λεει.
Αυτα παρουσία αλλου συναδέλφου

***: Συνεχείς φωνες (και σε όλους) Αδικαιολογητες παρατηρήσεις,
μπροστα σε άλλους συναδέλφους
Σχεδον καθημερινά(όποτε είμαστε μαζί στη βάρδια) 19/6 και μετα 
απο αρκετες αδικαιολογιτες παρατηρήσεις.. προσβολές..
να χτυπάω την καρτα και να φευγω απ τη δουλειά
γιατι δεν ηθελα να με δουν που εβαλα 
τα κλάματα να με βλεπει ο προισταμενος του Κ.ΕΛ.(κεντρου ελενχου) 
κι εγω να μη μπορω να του μιλήσω..
Προ μηνων ο γιος του *** κάνοντας οπισθεν μου ρίχνει τη μηχανη 
κατω παρουσία πολλων συναδελφων..
Δεν ειπα τιποτα
Σε διάστημα 2 εβδομάδων τρεις φορες τρύπια λαστιχα!

Πιο συγκεκριμένα
Κατά καιρους γίνομαι αποδέκτης:
Λεκτικών υπαινιγμών με σκοπό να με εκφοβίσουν
Εύρεση λαθών σε οτιδήποτε(!)
Έμμεσες απειλές.. 
Σταθερό και δηκτικό κουτσομπολιό για ασήμαντα θέματα.. 
σχετικά με τις συνήθειες και το χαρακτήρα μου
Υπερβολικός ελεγχος σε οτιδήποτε κι αν κάνω
Ταπεινωτικά σχόλια..φωνές και παρατηρήσεις
Μπροστά σε άλλους συναδέλφους

Το 2012 πεθαίνει η Συντροφος μου.. 
Ως δια μαγειας και για ενα μεγαλο χρονικό διάστημα σταμάτησαν ξαφνικά όλα
Κατι που δε το περίμενα και μου έκανε μεγάλη εντύπωση
Λιγους μηνες αργοτερα παρουσια εργατών βάρδιας, υπεύθυνος γραμμής 
βρίσκει κάποια γατακια κι ενω ξερει οτι αγαπω τα ζώα.. 
κι ειδικα στις γατες έχω μεγάλη αδυναμία..
να παίρνει ψαλιδι και να τα σφαζει μπροστα μου παρουσία 
κι άλλων συναδελφων..δείχνοντας μου τις παλλόμενες ακομη καρδιες!
Παω πρεσα σιδηρούχων.. γυρνώντας στο πόστο μου 
να βλέπω καρφωμένο πανω σε πιρούνι κεφαλι απο μωρό γατακι.. 
Ανέφερα κατι για φιλοζωική εταιρεία.. Αρχισε τις απειλες..
Κάποιοι υπεύθυνοι γραμμής.. παιρνοντας εν ωρας εργασίας 
κανα δίωρο υπνακο κι ερχόμενοι στο πόστο τους να μου βαζουν 
"χοντρό χερι" ότι και καλά είμαι ξενύχτης..θα πέσω πανω στην ταινια.. και βρουν τον μπελά τους

Ειναι πολλά.. και δε ξέρω τι απ αυτα που συμβαίνουν να γράψω
Γίνεται ενας ψυχολογικός πόλεμος που πιστέψτε με
Δε Ξέρω Τον Λογο
Ποτε δεν εχω ασχοληθεί με το τι κάνουν οι άλλοι..
κι ουτε με ενδιαφέρει το αν δουλευουν
(κάποιοι ανάλογα το γλύψιμο και κυρίως το πολιτικό μεσω που εχουν)
.......Λογο του οτι ειχα για χρονια ιστοριες... φαντάζομαι με ...ναρκωτικα..(?)
Έχω αναφερθεί σε παλιοτερες δημοσιεύσεις.. όπως εδω 
(οπου εξηγώ το πως και το γιατι)
Αν κι ενα απ'τα σενάρια που κανω.. μου λεει και λόγο ζήλειας
(εχω σοβαρους λογους γι'αυτο)
Όλα αυτα επρεπε να τα ανεχομουν για χρονια σε μια προσπάθεια
να "καθαρίσω"
ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ
Γιατι?
Για ένα απλό αλλά βασικό λόγο για μένα και
που ξέρουν Μόνο Φίλοι Μου
Γιατί κατά βάθος..
Είμαι Μάγκας (Δεν ηθελα να εκθέσω Ανθρωπους που πίστεψαν σε μένα 
που με Βοήθησαν.. δίνοντας μου Μια Ευκαιρία)


Αποτέλεσμα η εργασιακή καταθλιψη να μου μετατραπεί
σε μείζων κατάθλιψή οπου με προτροπή γιατρού να παιρνω αντικαταθλιπτικα,
(που κατάφερα να σταματήσω..... οταν αποφάσισα να φύγω απ τη δουλεια για τους παραπάνω λόγους.. 
λέγοντας τους το χωρίς να αναφέρω τον πραγματικό λογο..
και τους δώσω την χαρα της ικανοποίησης..)
.....τραβώντας μεγάλη ταλαιπωρια μεχρι να περάσουν τα συμπτώματα στέρησης..κράμπες στα πέλματα ποδιών κυρίως και αυπνιες
Για καποιο λογo αυτο δε κατέστη δυνατόν στην ημερομηνία 
που ειχα πει με αποτέλεσμα να λυσάξουν..

Μπορει ευλογα να αναρωτηθεί κάποιος:
Μα καλά δεν υπαρχει κάποιος ιεραρχικά ανώτερος να απευθυνθείς;
Εν συντομία ειναι: Ο λόγος μου απέναντι στον δικο τους
Καταλαβαίνετε τι θέλω να πω
Κάποιες φορές έχω κάνει προσπάθεια αλλα δε μου αφήνουν 
περιθώριο να αντικρούσω τις κατηγορίες..
Λέγοντας: "λες εμεις να μη ξέρουμε τι συμβαίνει;"
Πραγματι ξερουν τι συμβαινει..
Οτι τους μεταφέρουν.. (αυτο που θέλουν ν ακούσουν)
Να μην αναφερω τους κατα συρροή ρουφιάνους που μεταξύ άλλων..
δουλεια τους ειναι να επιβεβαιώνουν τους υπεύθυνους
Εξάλλου έχουν στενές φιλικές σχέσεις, ακομη και συγγενικές 
με τους υπεύθυνους προσωπικού του εργοστασίου και επηρεάζουν
τη λήψη αποφάσεων σχετικά με το προσωπικό
Η αλήθεια ειναι οτι υπάρχουν ιεραρχικά ανώτεροι τους,
που με εχουν βοηθήσει και παρολο τις ανυπόστατες κατηγοριες
με κρατανε στη δουλεια..
Συγκεκριμένα ο διευθυντής του εργοστασίου, που πραγματικά του ειμαι ευγνώμων. Οχι μονο για λογους επιβίωσης, αλλα και λογο της εργασιοθεραπείας που μου πρόσφερε.. κι εχω καταφέρει να είμαι "καθαρός" πολλά χρόνια τώρα ξεπερνώντας ένα πρόβλημα πολλών ετων. Αυτο το οφείλω κυρίως στον κύριο Κ.Π. Για δικούς μου λογους δεν τον εχω "ενοχλήσει" ενημερώνοντας τον..
Κάτι που θα κάνω φεύγοντας

Ξερω πως παρακολουθουν τα προφίλ μου ακόμα κι εδω μέσα
κι αναλόγως αν αρέσει η οχι το τι γραφω.. κατι που εχω παρατηρήσει,
οπως και τις ωρες που συνηθως μπαίνουν (5 με 6 πμ.)
Καποιους συναδέλφους που τους ειχα προσθέσει στο f/b
φοβήθηκαν μήπως και πουν πως έχουν τις ίδιες αντιλήψεις με μενα
και με διέγραψαν(!) κι ενας που παραμένει ξέρω ότι με "κάρφωνει'' 
Κι οπως μου ειπε μια Φιλη
"πάντα υπογείως δουλεύουν αυτοί που θέλουν να κάνουν κακό"

Συναδελφοι πολλες φορες φοβούνται να μου μιλήσουν μπροστα τους!

Θέλουν όμως να είναι αρεστοί στους άλλους και να τους αγαπούν!
Γι'αυτό συχνά η επιθετικότητά τους είναι συγκαλυμμένη κι όχι άμεση
Νομίζουν ότι είναι πολύ αξιόλογοι και δικαιολογούν τη συμπεριφορά τους 
ως απαραίτητη για την απόδοση των εργαζόμενων(!)
(ο ενας εξ αυτων)

Καλύπτονται ομως σιωπηρά από τους υπεύθυνους προσωπικου 
του εργοστασίου και ενθαρρύνονται από το κλίμα ανασφάλειας
που καλλιεργείται στους εργαζόμενους

Ολοι τους είναι Βαμπίρ 
που τρέφονται από τη Θλίψη του άλλου 

Καποια στιγμή θα κάνω μια μικρή αναδρομή αλλα προς το παρόν να πω:
Δουλευω σαν ενοικιαζόμενος εργάτης σε εργοστάσιο ανακύκλωσης για πολλά χρόνια κι αν έκανα υπομονή τοσα χρόνια, ηταν λογω της εργασιοθεραπειας που μου πρόσφερε, λόγο του προβλήματος.. που τωρα πια δεν υφίσταται

Λογω των παραπάνω θα γυρίσω στους δικούς μου στην Αθηνα
Οι μονοι συγγενείς που εχω εδώ στο νησί ειναι απο το σόι 
της Μανας μου και βρίσκονται στην αλλη ακρη του νησιού 
Για δικους μου λογους δε θέλω επαφες

Δε Λεω..
Εχω Δουλεια 
Αλλα..
Μα Των Ιουδων Οι Εκπνοες
Oξος και Χολη
Πολυ Βαρυ Το Τιμημα  
Μα Δε Βαριεσε Αδερφε
Εχω Μανα Μου Τη Στερηση 
Και Πατερα Μου το Χαος 
                     Ψέματα Σύντεκνοι??

9 σχόλια:

  1. Απ'όλο το κείμενο θα σταθώ στο "βαμπίρ που τρέφονται από τη θλιψη του άλλου" ή αλλιώς ρουφήχτρες ενέργειας...
    Δεν αξίζει τον κόπο ούτε να ασχοληθείς με τέτοιου είδους ανθρωποειδή ζώα.
    Δεν έχουν καν στειχοιώδη αξιοπρέπεια και σεβασμό για τον εαυτό τους. Πώς πιστεύεις ότι θα δείξουν σεβασμό σε εσένα;
    Το λέω και θα το λέω συνέχεια, ότι, ο άνθρωπος παρ'όλη την εξέλιξή του παραμένει ένα ζώο. Δεν έχει σημασία η μόρφωση, τα ρούχα, κλπ.....
    Η παιδεία και ο πολιτισμός είναι αυτά που του λείπουν.
    Και μόνο που πέφτεις στο επίπεδο να συναναστραφείς με τέτοιου είδους δίποδα χάρη τους κάνεις.
    Γι' αυτό κάνε τη χάρη στον εαυτό σου και προχώρα μπροστά.
    Άλλωστε στη ζωή ο καθένας μας στο τέλος θα πάρει αυτό που του αξίζει, γι'αυτό μη σκωτίζεσαι κι άσε τους άλλους να σκάνε από κόμπλεξ κατωτερότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άνθρωποι θηρία ..αιμοχαρείς.μέσα τους ο φθόνος να έχει δημιουργήσει ένα βασίλειο με βασιλιά το μίσος.Ζώα,με την λογική να ναι μόνιμα απούσα.Όλα κάτω από την δοξαριά ενός ενστίκτου που το λένε ..βία.Που την αγάπη τους την ξέχασαν σε μια ζωή τους άλλη.Δυστυχισμένοι ..όμηροι των βάρβαρων παθών..Την όραση της ψυχής τους,εξαφάνισε η δαπάνη μιας ζωής στην υπηρεσία της μικροψυχίας.Αλλά ο κόσμος αλλάζει ...;Τελικά ο εργασιακός τομέας και όχι μόνο κατέληξε να μοιάζει με κανιβαλισμό.Φίλε Γιώργο δεν αξίζει να ασχολείσαι μαζί τους.Παίρνουν την χαρά να δυσκολεύουν τη ζωή σου.Αγνόησε τους και κάνε αυτό που πρέπει.Την αγάπη μου και τη συμπάθεια μου φίλη Ρούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα!Μπράβο για το θάρρος σου πρώτα απ'όλα..
    Τρελαίνομαι με την αδικία, είναι κάτι που δυσκολεύομαι να αντιμετωπίσω ψύχραιμα. Όπως επίσης και με κάθε είδους εκφοβισμό.
    Ο σύντροφός μου πέρασε παρόμοια πολύ άσχημα σκηνικά στην δουλειά του, αν δεν ήμουν άνεργη θα είχε παραιτηθεί. (εκεί μας έχουν φτάσει..)
    Τους αντιμετώπισε ευτυχώς και τώρα τους κρατάει σε απόσταση.
    Πρόσφατα πέρασα κι εγώ από έναν γνωστό επιχειρηματία πολύ άδικες καταστάσεις και εκμετάλλευση. Ήμουν έτοιμη να τον καταγγείλω, αλλά είχαμε σοβαρο περιστατικό υγείας στο σπίτι και δεν είχα το κουράγιο.
    Αποχώρησα και ελπίζω να το πληρώσει από αλλού.
    Στη δική σου περίπτωση είναι πολλά τα χτυπήματα και από παντού.
    Αν κατάλαβα καλά, έφυγες; Είναι κρίμα όσοι έχουν ανθρωπιά σήμερα να ταλαιπωρούνται τόσο. Εύχομαι πραγματικά να βρεις σύντομα κάτι καλύτερο, να δικαιωθείς και να μπορείς να κάνεις την δουλειά σου ήρεμα.

    ΥΓ: Μου είχες κάνει αίτημα φιλίας αλλά δεν γνώριζα το επίθετό σου, μετά κατάλαβα πως ήσουν εσύ αλλά δεν σε έβρισκα για κάποιο λόγο. Με συγχωρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά μένω έκπληξτη με αυτά που διαβάζω...Δεν ξέρω τι να πω..μα υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι???Εύχομαι πολύ γρήγορα να μπορέσεις να βγεις από εκεί μέσα και να βρεις μια δουλειά που σου αξίζει γιατί πραγματικά δεν είναι όλες οι εργασίες έτσι και όλοι οι συνάδελφοι!!
    Καλή εβδομάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιωργο κατ΄'αρχας καλημερα καλη εβδομαδα,εχουμε καιρο να τα πουμε,αυτα που γραφεις εγω τα γνωριζω πολυ καιρο πιο πριν,δεδομενης της φιλιας μας,που ξεκινησε διαδικτυακα βρεθηκαμε κι απο κοντα παρολη την αποσταση και εχουμε παραμεινει φιλοι και χαιρομαι πολυ για αυτο.Στο θεμα λοιπον,πριν πολυ καιρο σε καποιο ποστ σου ειχα γραψει οτι στην προηγουμενη εταιρια που δουλευα με ειχαν διωξει για κατι που αν στο πω θα γελασεις η δεν θα το πιστευεις,θα το πω λοιπον δημοσια,την περιοδο 1998-2007(πριν μπω στο προγραμμα ημουν δηλαδη στη χρηση)δουλευα ως ανωτερο στελεχος σε μια θυγατρικη εταιρια την οποια δεν ειναι του παροντος να αναφερω,γνωριζαν οτι ειμαι χρηστης οχι ολοι αλλα εφοσον εφερνα χρηματα στην εταιρια δεν τους ενδιεφερε,απο ολους τους υφισταμενους που ειχα μια κοπελα την ειχα ξεχωρισει,χωρις να ξερω οτι εσκαβε το λακκο μου,οταν μαλιστα ειχε μεινει εγκυος της περναγα υπερωριες για βοηθεια,ηξερε για τη χρηση μου,εκ των υστερων εμαθα οτι για την χρηση ειχε παει απεναντι στον αντιπροεδρο της εταιριας να του πει να με διωξουν γιατι ειμαι ναρκομανης,αυτο δεν εγινε διοτι οπως προανεφερα τους ενδιαφεραν μονο τα συμβολαια που εκλεινα,οποτε βρηκε εναν πολυ απλο τροπο για να με διωξει(εδω ειναι το γελοιο)πηρε λοιπον ενα κεικ σωστα το γραφω κεικ και γνωριζωντας οτι δεν κλειδωνα το αμαξι το εβαλε μεσα και εφοσον το κεικ βρεθηκε μεσα στο αμαξι μου απολυθηκα λογω του εσωτερικου κανονισμου της εταιριας για ενα κεικ,η αποφαση απολυσης μου στηριχτηκε στο οτι λογο της χρησης στο μελλον μπορει να εκλεβα κατι μεγαλυτερης αξιας κι εφοσον διαχειριζομουν χρηματα και μπλοκ επιταγων βασει αυτης της τεκμηριωσης απολυθηκα,μετα απο καιρο εμαθα οτι το εκανε γιατι ηθελε να βαλει καποιον συγγενη της στη θεση μου,η καλυτερη μου φιλη οπως νομιζα ηταν ο μεγαλυτερος εχθρος μου.Καλη σου μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν νομίζεις ότι σου συμπεριφέρονται έτσι, εξαιτίας των ουσιών (που ανήκουν στο παρελθόν) πλανάσαι. Εγώ κάπως έτσι "ζούσα" αρκετά χρόνια μέσα στη δουλειά μου. Με απειλές, ψέματα, ίντριγκες, ρουφιανιές φανερές, αλλά και κρυφές, υπήρξαν πολλές στιγμές που νόμιζα ότι θα τρελαθώ. Η δουλειά μου αφορούσε ένα πολύ υπεύθυνο πόστο, αλλά είχα την ατυχία να έχω υπό την εποπτεία μου όλα αυτά τα αποβράσματα της κοινωνίας που με μισούσαν! Ναι, ήταν (πάντα θα είναι) κομπλεξικοί και μαλάκες και τους υπολείπεται αν μη τι άλλο η αξιοπρέπεια, αλλά μόνο εγώ ξέρω πόσο πολύ υπέφερα... Από τη μια, με την αποχώρηση σου, θα θεωρηθεί μια νίκη (τρομάρα τους) δική τους, από την άλλη συμφωνώ να φύγεις. Ένα νοσηρό περιβάλλον γεμάτο φίδια, θα σε γονατίσει, όπως γονατίζει τον καθένα μας, όσο κι αν το παλέψουμε. Από κάποια στιγμή και μετά, λυγίζει ο άνθρωπος. Μόνο οι κομπλεξικοί δεν λυγίζουν -φανερά- για να μην δείξουν πόσο ανεπαρκείς είναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ψαξε αλλη δουλεια,η καθημερινοτητα σου δηλητηριαζεται και εσυ το υπομενεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φρικτά όλα αυτά..
    εύχομαι νασαι δυνατός κι ό,τι κι αν γίνει (φύγεις ή όχι από την δουλειά σου... )..ναναι για καλό!!! τι να πω.. δεν έχω ξανακούσει τέτοιοα πράγματα.. κουράγιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι που διαβάζοντας αυτό το ποστ που με ''έβγαλε από τα ρούχα μου'' βλέπω ημερομηνία παλιά αρα τώρα είσαι καλά και άφησες την τοξικότητα πίσω σου. Συμβουλή αν θες, άποψή μου αλλιώς, μην μαθαίνουν τα πάντα για σένα στη δουλειά. Μην εμπιστεύεσαι. Δυστυχώς η ζούγκλα με τα άγρια ζώα ωχριά μπροστά στην κοινωνία μας και μάλιστα στις κλειστές κοινωνίες δουλειάς. Φοβεροί υπάνθρωποι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη