Ο Παραλογισμός Των Αναμνήσεων

Μια πολυ μακρινη αναμνηση
Ενα ονειρο στο μυαλο μου
Ενα χαμογελο στα χειλη μου
Κι η σιωπη με αγκαλιασε σαν φυλλο στον ανεμο

Σαν κραυγη ανεμου σε αποστολη μηνυματων Αγαπης
Υπο το φως των φεγγαριων

Ψιθυριστη φωνη φωναζει το ονομα μου
Προσφεροντας χειλη σε αγγιγμα αφης
Μεσα απο χαδια απαλα και ζεστα 
Απολαυστικα μεγαλειωδη

Δοκιμαζοντας τα χειλη με παθος
Χανω την ανασα μου στο φιλι μας 
Φιλι απολαυστικα μεγαλειωδη
Ενα συναισθημα εκτος ελενχου 

Μεθυσμενος απ'τα λογια της
Πινοντας τα Φιλια της
Εδω 
Μεσα στην αγκαλια της

Δεν υπηρχε αλλο μερος 
Ο κοσμος ειχε εξαφανιστει
Η Αγαπη ισως ηταν ενας μυθος  

Ως μυθος εβλεπε την Αληθεια
Μιλαγε στην τελειοτητα λεγοντας Ψεματα  
Αλλα ηθελε να πει την Αληθεια 

Ποια Αληθεια; 
Την δικη της; ή την δικη μου; 
Ποιος οριζει το Αληθινο και το Ψευτικο; 
Ποιος χτιζει μεσα στο μυαλο μου ολα οσα εζησα;  
Μηπως τα εζησα μονος;

Ο Παραλογισμος Των Αναμνησεων
Και
Των Ατελειωτων Επιλογων

Μια Γουλια Απ'τ Ονειρο Κι Αποψε
23/6/15
morfeas 

8 σχόλια:

  1. Αγάπη μου θέλω να ξερής ότι σε αγαπάω περισότερο και από την ζωή μου...σου ηποσχομε παντοτινά να σε αγαπώ ....ποτέ ξανά λάθη στο ηποσχομε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί όμορφο!
    Ελπίζω κι εύχομαι, όλα αυτά να τα ζείτε πλέον μαζί!
    Στην κοινή σας αλήθεια, στο κοινό σας όνειρο!
    Φιλιά πολλά, Μορφέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Μορφέα!!!!! Ρομαντζάρεις βλέπω και πολύ καλά κάνεις; Πώς είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν με ρωτουσες κανα δυο μηνες πριν,θα ελεγα ετοιμος για το ψυχιατρειο(!)

      Διαγραφή
    2. χαχαχα κι εμένα για κει με βλέπω!

      Διαγραφή
  4. με πρόλαβε η Χριστίνα στην ερώτηση που ήθελα να σου κάνω.Απ'οτι βλέπω είσαι καλά,να περιμένεις τηλ.μου αυτή την εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχομαι να ειναι μια καλη χρονια για ολο τον κοσμο,Μορφεα...και για σενα λιγο πιο εντονη η προσ-ΕΥΧΗ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ────────────────────────────────────────
    ────────────────────────────────────────
    ───────────████──███────────────────────
    ──────────█████─████────────────────────
    ────────███───███───████──███───────────
    ────────███───███───██████████──────────
    ────────███─────███───████──██──────────
    ─────────████───████───███──██──────────
    ──────────███─────██────██──██──────────
    ──────██████████────██──██──██──────────
    ─────████████████───██──██──██──────────
    ────███────────███──██──██──██──────────
    ────███─████───███──██──██──██──────────
    ───████─█████───██──██──██──██──────────
    ───██████───██──────██──────██──────────
    ─████████───██──────██─────███──────────
    ─██────██───██─────────────███──────────
    ─██─────███─██─────────────███──────────
    ─████───██████─────────────███──────────
    ───██───█████──────────────███──────────
    ────███──███───────────────███──────────
    ────███────────────────────███──────────
    ────███───────────────────███───────────
    ─────████────────────────███────────────
    ──────███────────────────███────────────
    ────────███─────────────███─────────────
    ────────████────────────██──────────────
    ──────────███───────────██──────────────
    ──────────████████████████──────────────
    ──────────████████████████──────────────
    ────────────────────────────────────────
    ────────────────────────────────────────
    ¡Buen post!★MaRiBeL★

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη