Το πιο όμορφο δώρο γενεθλίων

Στον οριζοντα των αισθησεων μου,
εχω βρει εναν κηπο γεματο ονειρα.
Κι εκει, αναμεσα σε λουλουδια και χρωματα,
συναντησα το θαυμαστο χαμογελο σου.

Ξεχωριζεις αναμεσα στους πολλους,
κανεις την καρδια μου να πεταει σαν περιστερι.
Με την παρουσια σου, η ζωη μου γινεται πιο φωτεινη 
και τον κοσμο γυρω μου τον χαριζεις ολοκληρο.

Το χαμογελο σου ειναι σαν αστερι στον ουρανο,
ενα φως που αντανακλα την ομορφια της ψυχης σου.
Αντικατοπτριζει την ευτυχια μου, την Αγαπη μου 
και με κανει να αισθανομαι ολοκληρωμενος.

Σημερα, στα γενεθλια μου, με χαροποιησες ξανα,
με το πιο ομορφο και γλυκο χαμογελο στα χειλη σου.

Ειμαι ευγνωμον που εισαι διπλα μου
και σε καθε μου ηλιοβασιλεμα, σε αγαπω περισσοτερο.

Η Αγαπη μου για σενα ειναι αιωνια και αληθινη 
και θα συνεχισει να ανθιζει σαν ροδος στον κηπο μας.

Σ' ευχαριστω για τη ζωη που μου χαριζεις 
και για το πιο ομορφο δωρο, το χαμογελο σου.


Στην αγκαλια του χρονου, μια στιγμη ξεχωριστη
Το χαμογελο της, φως στη ζωη μου, αρχισε να φαινεται.

Στα γενεθλια μου, γλυκα λογια μου χαρισε με τρυφεροτητα
Η καρδια μου χορευει απο χαρα, σαν παιδι σε γιορτη.
Με τα ματια της Αγαπης, με το χαμογελο που λαμπει
Ζωντανευει καθε στιγμη, κανει τον κοσμο μαγικο.

Στην Αγκαλια της βρισκω το πιο γλυκιο καταφυγιο
Στον κηπο της Αγαπης, ειμαστε δυο που ανθιζουν ευτυχισμενοι.
Το χαμογελο της ειναι οτι πιο ομορφο και γλυκο,
Στα γενεθλια μου μου το χαρισε, σαν ενα δωρο πολυτιμο.

Κραταω αυτην τη στιγμη στην καρδια μου βαθια,
Σ'εκεινο το χαμογελο, βρισκω την Αγαπη μου πραγματικα

Η Αγαπη Μαζι Σου

21 σχόλια:

  1. Το χαμόγελο σου είναι η πιο τρυφερή εικόνα που έχω στο μυαλό μου. Θέλω να ξέρεις πως σε αγαπάω και μου λείπεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Felicidades!!! Bello amor y tan bonitas letras. Un abrazo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hello!
    Really amazing post. As always your blog is delightful.
    Greetings from Poland!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ¡Feliz cumpleaños! y ya tienes tu regalo: una hermosa sonrisa de tu amor. Bonitas palabras.
    Abrazos desde Chile

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Belíssimo poema, uma sentida, profunda e maravilhosa declaração de amor.
    Muitos Parabéns e um mundo infinito de felicidades e sorrisos.
    Abraços de Portugal
    Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά κι από μένα φιλαράκο! Ευτυχώς υπάρχουν κάποια πρόσωπα που ομορφαίνουν τη ζωή μας και βγάζουν τον καλύτερο εαυτό μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hermoso poema. Felicidades a los dos, Te mando un beso.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Wow, this is beautifully written. Very nice words.
    I send greetings.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Lindo poema !Obrigada pelo comentário e pela visita ,lindo demais seu blogger !Bjos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. A beautiful poem! Happy birthday! Take care, enjoy your weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. No me extraña que te enamorase esa sonrisa porque está llena de dulzura. Hasta sois parecidos :-)
    Un beso enorme y felicidades por esa sonrisa y la que ella te provoca.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Bonjour, Je vous souhaite un joyeux anniversaire. Je vous envoie de gros bisous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Esa sonrisa que es como una estrella en el cielo... tan bella y tanto que expresa...

    Un abrazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Versi molto coinvolgenti, e che mostrano l'intensità d'un sentimento vero d'amore. Poesia apprezzata. Cari saluti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η αγάπη, είναι η ουσία της ζωής, είναι μυρωδικό, καρύκευμα, τα πάντα όλα!!! Να μην σας λείψει ποτέ εύχομαι, να χαίρεστε ο ένας τον άλλον!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Me encantó visitarte y aunque sea tarde, felicidades
    Me ha emocionado el dulce poema que has dedicado al amor y sonrisa que para ti nacieron, cuidala siempre
    Me ha gustado mucho, un abrazo

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μαζευω Σιωπες Να Φτιαξω Μια Κραυγη